Crítiques a la nova Redona

Alberic.com

El passat dissabte es va obrir al transit la redona situada al Carrer de Carcaixent que portava fins al carrer Ramón y Cajal enmarcada en el pla de millora dels passos a nivell.

El que a priori pareixia una millora al pas a nivell no ha parat d’obtindre crítiques dels veïns del poble donat que talla l’accés a la via més transitada del poble (Ramón y Cajal) i obliga a tots els vehicles provinents d’Alzira, Carcaixent, Villanova de Castelló i La Pobla Llarga a travessar el pas a nivell, prendre la redona de l’Av. la Muntanyeta i tornar a travessar de nou el pas a nivell per poder accedir a la població.

Son molts els vehicle que han optat per prendre vies alternatives com el carrer València, saturant la intersecció amb Ramón y Cajal, que la fa més perillosa.

3 comentarios sobre “Crítiques a la nova Redona”

  1. rosa dijo:

    NO SE QUE SUERTE TENEMOS EN ESTE PUEBLO QUE CUANDO HACEN ALGUNA COSA SIEMPRE TIENE QUE TENER DEFECTOS.A QUIEN SE LE OCURRE HACERNOS UNA ROTONDA QUE DE ROTONDA SOLO TIENE LA SEÑAL.ES DE BURROS EL QUE LA HAYA DISEÑADO POR QUE NO TIENE LOGICA CRUZAR EL PASO A NIVEL PARA PODER ENTRAR EN EL PUEBLO.QUE LA HUBIERAN DEJADO COMO ESTAVA

  2. Paco dijo:

    Ma que son Torpes i tenen collonets.

    ¿Pa que no fan una recta i ja esta? pal cas es lo que ni ha ara i es haguerem ahorrat les corvetes.

    Algú s’ha donat conter del desnivell que hi ha a les vies? Quan ploga es farà un xarco pijor que antes.

  3. Pepe dijo:

    ¿Qué pasaría si hay mucho tráfico por el interior de la glorieta? Que tendríamos que ceder el paso en las incorporaciones como buenos coductores… y si en este momento viene el tren y hay cola en el ramal del paso a nivel, qué pasaría? que se cierra la barrera mientras ROSA entra en Alberic y el tren mata a algún vecino… Por eso la glorieta no está completa…

    M’he donat conte de que en l’Octubre més plujòs de la història no s’Ha fet cap xarco en les vies! què llàstima veritat PACO?

    Dentro de un par de años cuando se suprima el Paso a Nivel, y os hagan un puentecito, a ver qué se os ocurre.

Deje un comentario

Debe identificarse para enviar un comentario.