Rituals satanics al poble

Comenta les notícies aparegudes als mitjans de comunicació.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

EntradaAutor: Odín » dc. nov. 29, 2006 1:43 am

Ja fa anys, es digué ja que es practicaben al poble rituals satanics, de fet, a la hermita de la muntanyeta, on molta gent disposaba de la clau i podía entrar com si estiguera a sa casa. Trovaren a la vestimenta de un Sant sang de algún animal sacrificat... Ja no disposa tanta gent d'eixa clau, sols persones privilegiades i de confiança, pero es rumoretja que contien fent sacrificis, mises negres i ofrendes a Satàn a altres llocs... pareix que siga una broma, pero no sé, jo açò eu veig una degeneració, un escàndal i sobretot una burrada... que opineu? :?
Odín
Festero casallero

Entrades: 214
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 1:43 pm
Ubicació: Alberic

EntradaAutor: Cid » dc. nov. 29, 2006 8:28 am

Hace ya como 10 años en el antiguo polvorín la policía tuvo que intervenir debido a un tema de estos
Cid
Boig de la mona

Entrades: 603
Membre des de: dc. nov. 08, 2006 7:34 pm
Ubicació: Alberique, ESPAÑA

EntradaAutor: fusterià » dc. nov. 29, 2006 3:42 pm

Jo crec que això l'únic que són són tonteries i rumors. El del polvorí no tinc ni idea perquè era moolt jove.
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

paganisme

EntradaAutor: NAT » dv. des. 01, 2006 2:49 pm

A les nostres terres de sempre em tingut una forma d'adoració.El paganisme es una religió que es basa en l'adoració de la feminitat, ja que el sexe femení es el portaor de la vida.Esta vincula a la naturalesa,a fer ofrenes a la natura.Moltes vegades aquestes ofrenes van lligaes al consum de sustancies sicotrópiques i acabaen en orgies .Al nort es diuen meigues i al sud bruixes.
Cuant es inventa la religió cristiana agafaren un poc d'aquesta religió,com per exemple l'adoracó de la mare de deu,pero mai el respete a la dona i sempre tenia que quedar clar que el paganisme era satánic.
La església mai a respetat a la gent i avui volem dur la nostra societat cap a la convivencia, respete a la natura i lo mes important respetar a la dona.
Lo que pasa a la montanyeta te ho pots imaginar,gent amb influencies per poden entrar a l'ermita i a saber que fan.Tamé hi ha que tindre en conter als xitanos que son una cultura diferent i amb tradisions diferents.
NAT
Boig de la mona

Entrades: 735
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 1:01 am
Ubicació: Dins del País Valencià,entre Pinto i Valdemoro

EntradaAutor: Cid » dv. des. 01, 2006 4:18 pm

Pero una cosa es seguir alguna corriente pagana o realizar antiguos rituales paganos, en los que no caben los sacrificios ni ningún otro daño a la vida, y otra la exaltación y adoración del mal en toda regla. Y no ya eso, sino también los casos de sacrificios de animales e incluso humanos que se han llegado a detectar. Los gitanos es difícil que se dediquen a eso, parece más cosa de algunos que se adhieren a esta forma de moda o por probar experiencias nuevas y extrañas.
Cid
Boig de la mona

EntradaAutor: Penó de la Conquesta » dv. des. 01, 2006 6:47 pm

Adoració del mal???ja estem,jejeje, que és el bé i que és el mal??Diguent-ho tu (Cid) supose que et referiràs al DIMONI, no?jaja, menudes invencions.
Mira com molt bé ha dit en Fusterià...tot això son TONTERIES!!!!Com... per a mi... totes les religions. Amb açò no desprècie ninguna eh, cadasqu que crega en el que vulga.
Aquestes l'únic que fan es crear enfrontaments entre persones, i segurament, serà la culpable de la major part de les guerres, habudes i per haber, en el nostre planeta.

Mises negres, espiritisme, la tabla de Wija... tot està en la ment del que vol creure, i punt. Jo he fet la wija ixa, i no hem crec res...

Salutacions.
Penó de la Conquesta
Espeòleg del polvorí

Entrades: 415
Membre des de: dc. nov. 08, 2006 9:35 am
Ubicació: Alberic - La Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: Cid » dv. des. 01, 2006 7:51 pm

A tí te parece una tonteria creer en Dios, y a mí me parece una tonteria, algo absurdo e irracional no creer en Dios. Tú mismo.
Cid
Boig de la mona

EntradaAutor: Penó de la Conquesta » dv. des. 01, 2006 11:06 pm

Cid ha escrit:A tí te parece una tonteria creer en Dios, y a mí me parece una tonteria, algo absurdo e irracional no creer en Dios. Tú mismo.

Veus, ixe es el problema de les religions, que diuen el que te i el que no te que creure el seu adepte.

Si es com tu dius...me n'alegre de ser absurd i irracional!!

Salut.
Penó de la Conquesta
Espeòleg del polvorí

EntradaAutor: Cid » dv. des. 01, 2006 11:23 pm

Alla tu con tu alegria
Cid
Boig de la mona

EntradaAutor: BOR » dv. des. 01, 2006 11:35 pm

No es tracta de fer el que tu dius,es algo més sencill es ficarmos a prova tots els que creguem que Deu es bó i seguir el que Ell ens va dir,per ejàmple:UN COMPROMIS PER SEMPRE

:wink: :wink: :wink: 1.- Nos comprometemos a proclamar nuestra firme convicción de que la violencia y el terrorismo son incompatibles con el auténtico espíritu de la religión y, condenando todo recurso a la violencia y a la guerra en nombre de Dios o de la religión, nos comprometemos a hacer todo lo que nos sea posible para desarraigar las causas del terrorismo.

2. Nos comprometemos a educar a la gente en el respeto y la estima mutuos para favorecer una convivencia fraterna y pacífica entre personas de diferentes grupos étnicos, culturas y religiones.

3. Nos comprometemos a promover la cultura del diálogo para que crezcan la comprensión y la confianza recíproca entre individuos y pueblos, siendo éstas las premisas de la paz auténtica.

4. Nos comprometemos a defender el derecho de toda persona humana a vivir una existencia digna, según al propia identidad cultural y a formar libremente una familia.

5. Nos comprometemos a dialogar con sinceridad y paciencia, sin considerar lo que nos diferencia como un muro imposible a superar, sino por el contrario reconociendo que el encuentro con la diversidad de los demás puede convertirse en una oportunidad para mejorar la comprensión recíproca.

6. Nos comprometemos a perdonarnos mutuamente los errores y prejuicios del pasado y del presente, y a apoyarnos en el común esfuerzo por derrotar el egoísmo y la prepotencia, el odio y la violencia, así como a aprender del pasado que la paz sin la justicia no es una auténtica paz.

7. Nos comprometemos a estar de la parte de los que sufren a causa de la miseria y el abandono, haciéndonos portavoces de quien no tiene voz y trabajando concretamente para superar tales situaciones, con la convicción de que nadie puede ser feliz solo.

8. Nos comprometemos a hacer nuestro el grito de quien no se resigna a la violencia y al mal y queremos contribuir con todas nuestras fuerzas para dar a la humanidad de nuestro tiempo una esperanza real de justicia y de paz.

9. Nos comprometemos a alentar toda iniciativa que promueva la amistad entre los pueblos, convencidos de que el progreso tecnológico, cuando falta un entendimiento solidario entre los pueblos, expone al mundo a crecientes riesgos de destrucción y muerte.

10. Nos comprometemos a pedir a los líderes de las naciones que hagan todos los esfuerzos posibles para crear y consolidar, a nivel nacional e internacional, un mundo de solidaridad y paz, basado en la justicia.

BOR
Consumidor de mona

Entrades: 80
Membre des de: dv. nov. 10, 2006 11:39 pm
Ubicació: ALBERIC

EntradaAutor: fusterià » ds. des. 02, 2006 1:27 am

1- Ens comprometem a lluitar contra la pobresa... Doneu els diners del vaticà i voreu si s'acaba la fam!!!

Tant cert és que Déu existix com no existix. Tu no pots demostra que existix, i jo no puc demostrar que no existix. Tu hi pots creure i jo no. Pero tu pots seguir uns manaments dictats per un cap que suposadament és el predecessor de un Déu, que et diu que has de fer, i si açò està bé i allò està mal; a açò se li denomina absolutisme. I jo puc fer el que hem mane la llei de veritat, i ja valoraré jo, o la societat, si està bé o mal, tenint en compte la situació; açò és el relativisme. Perquè dic estes coses, perquè depen de la moral. Cadascú és lliure de creure o no creure el que vullga, tant de dret tinc jo com tens tu. Allà ell i la seua conciència.
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: Odín » ds. des. 02, 2006 2:44 am

Cadascú pot creure en lo que li done la gana, mentre no faja mal a ningú i estiga a lo seu...

Ademés, vos desviu del tema, açò va sobre rumors satanics a la muntanyeta del poble.
Odín
Festero casallero

Entrades: 214
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 1:43 pm
Ubicació: Alberic

EntradaAutor: BOR » ds. des. 02, 2006 5:33 pm

fusterià ha escrit:1- Ens comprometem a lluitar contra la pobresa... Doneu els diners del vaticà i voreu si s'acaba la fam!!!

Tant cert és que Déu existix com no existix. Tu no pots demostra que existix, i jo no puc demostrar que no existix. Tu hi pots creure i jo no. Pero tu pots seguir uns manaments dictats per un cap que suposadament és el predecessor de un Déu, que et diu que has de fer, i si açò està bé i allò està mal; a açò se li denomina absolutisme. I jo puc fer el que hem mane la llei de veritat, i ja valoraré jo, o la societat, si està bé o mal, tenint en compte la situació; açò és el relativisme. Perquè dic estes coses, perquè depen de la moral. Cadascú és lliure de creure o no creure el que vullga, tant de dret tinc jo com tens tu. Allà ell i la seua conciència.

En fas que pensar,que tú no eres mol cregut,ni pareix que t'hages deixat educar,aconsellar,encaminar, i dirte les coses que habies de fer en ta casa per els teus pares.Eixa postura no en sorpren de la jent jove.
A mi el predecessor de Déu que tu dius no en diu el que he de fer,aixó m'ho diu Jesús-Crist,perque jo crec en tot el que ha fet i fà,i contra un Déu que ha segut home per a fermos vore de quina manera es pot fer el bé com a persona,es imposible no seguirlo.
I ta segure que existix,i no és ninguna visió ni xorrades.Son gent,families sanseres que ho han deixat tot per anar a ajudar a altres,son millars de misoners i misioneres que és deixen la vida per el mon sense demanar res a camvit,i no te cregues así també hi han.
:o :o
BOR
Consumidor de mona

Entrades: 80
Membre des de: dv. nov. 10, 2006 11:39 pm
Ubicació: ALBERIC

EntradaAutor: Penó de la Conquesta » ds. des. 02, 2006 9:37 pm

Bravo FUSTERIA, això és una resposta com DEU MANA, ajaja.

BOR, crec que estás molt equivocat al dir que el xaval esté no está educat, aconsellat, i encaminat, perque potser que tinga la vida més encaminada que tu i que jo (posaria la mà al foc, perque el conec :wink: ), i igual et sorprendria, despres de llegir tots els comentaris i debats que ha fet a aquest fòrum, saber l'edat que te, perque al meu parer, hem pareix molt més ADULT i RESPONSABLE, que ALGUNS dels forers que tenim per aci, que se les donen de majorots i les seues respostes son de crios de 15 anys.

Si ell vol que ho diga, perque igual et quedes gelat.

El seu comentari sobre l'absolutisme i relativisme, hem pareix molt més real i estudiat que les teues "paraules del senyor", que vols que et diga, per a mi totes ixes coses son bajanades, "palabreria", sermó, com vulgues dir-li, i en quant a lo de que DEU existeix transformant-ho en les persones caritatives i solidaries trobe que no encertat del tot, perque, a part de les seves creencies, fan les seues accions MOLT MÉS QUE RESPECTABLES.

Per supost desde que tinc ús de la raó, NO SOC CREIENT, de ninguna religió, simplement crec en la bondat de les persones, cosa que hui en dia, queda molt per demostrar...

Salutacions.
Penó de la Conquesta
Espeòleg del polvorí

Següent

Torna a: Notícies del poble

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant