El plan E en Alberic

Comenta les notícies aparegudes als mitjans de comunicació.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

El plan E en Alberic

EntradaAutor: Sertorio » dg. jul. 26, 2009 6:45 pm

Ya sabreis que una de las medidas del gobierno contra la crisis es el famoso plan E, consistente en aportar dinero a los ayuntamientos para que realicen las obras públicas que consideren necesarias, contratando obreros en paro. La medida podrá ser más o menos acertada, aunque yo en su día desconfiaba de ella porque la mayoría de gente forastera que conozco está descontenta con su ayuntamiento, y yo lo estoy todavía más con el mío que casi cualquiera.

Dejando de lado lo de fuera, donde me puedo equivocar, si he comprobado que nuestro ayuntamiento no ha aprovechado bien sus ayudas en el nuestro. Por ejemplo en las obras de la calles de al lado de la vía y de la Glorieta lo que se ha hecho ha sido destrozar una acera y un lado de la glorieta para volverlo a dejar nuevo, gastando dinero y molestando a los vecinos. En teoría una de las razones era poner bancos al lado de la vía, pero antes ya había sitio para ponerlos, con que en colocarlos había suficiente.

Otra obra mal hecha, pero que creo que ya no tiene que ver con el plan E es la de la nueva biblioteca. Cierto que la actual está muy saturada y nos vendrá bien una mayor, pero ¿hacia falta ampliar la acera? Ahora tenemos que en la calle Pintor Ribera hay muchos menos sitios para aparcar que antes, y los que pasan lo harán más incómodos al haberse estrechado la calle por la mitad. Total para que ahora ese espacio extra lo tengan los peatones, solo que salvo que alguno de estos pese 500 kg no necesita tanto.

En resumen. Me parece bien que el ayuntamiento emplee una subvención para mejorar nuestras calles, muntanyeta, etc. Pero sería buena idea ir pensando donde hace más falta, pues sino lo único que para lo que va a servir el dinero es para molestar a la gente con obras innecesarias. Bueno, y para generar empleos temporales, pero eso también se podría hacer obrando donde sí hace falta.
-¿Es vuesa merced, por ventura, ladrón?
-Sí, para servir a Dios y a las buenas gentes.

Rinconete y Cortadillo. Cervantes.
Sertorio
Consumidor d'encisam

Entrades: 266
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 6:19 pm
Ubicació: Alberic

EntradaAutor: alberiqueny_85 » dl. jul. 27, 2009 9:17 am

Hola a totes i a tots!!

Pareixia que havua mort el fòrum, pero veig que encara li queda algo de vida!!

En un principi, lo del Plan E, mira que com diuen molts, es "comida para hoy, hambre para mañana", en l'assunt de l'atur, pero algo es algo, el que si que crec es que almenys, a la majoria dels pobles, esta augmentant el patrimoni i infraestructures (en definitiva, el patrimoni dels ajuntaments en elements per al us dels ciutadans).
En este cas, Alberic, com sempre, imagine que sera diferent. No he estat quasi a Alberic durant l'ultim mes, per tant no puc parlar del que hagen fet, pero em crec, ja sense que ningu meu confirme, que l'hauran clavat i cagada, com fan, quasi sempre...

He pogut entrar i vore les actuacions que ens toquen a Alberic:

https://ssweb.map.es/infofondolocal/inf ... adanos.php

El carril bici crec que serà una mesura bona, aixo si, si eta ben fet, i si tb fan una zona amb banquets i ben enllumenat per a que les persones d la ruta del colesterol puguen anar cap a Massalavés, inclòs, xq no més avant firmar una colaboració amb Massalaves i fer un carril continuo per a les dos poblacions?? com passa entre carlet i l'alcudia... Weno, perdoneu, que em devie del tema...

I he vist la carretera tallada, i forats i tubos, supose que sera el nou colectors... Ja tenia molts anys segons tinc entes, per tant igual tocava ja canviarlo...

I les altres coses, pues el que vos dic, no ho he vist i no puc opinar... espere conectar-me en uns dies i dir que tot està de p..... esta super ben fet...

I vosaltres que opineu??
Sols farem gran Alberic si eliminem rastres de rencor, i ideologies i colors, tots junts, i sols amb la idea, de millorar lo nostre. Es eixe moment, serà quan ho conseguim.
alberiqueny_85
Clavant-se en "fregaos"

Entrades: 69
Membre des de: ds. març 24, 2007 2:41 am
Ubicació: ALBERIC - València

EntradaAutor: KIKETA » dl. jul. 27, 2009 11:12 am

Segons tinc jo antes, i puc estar equivocada, els diners del plan E venen ja destinants per a certes obres en concret, i no se poden cambiar per a fer un altra cosa.
KIKETA
Clavant-se en "fregaos"

Entrades: 61
Membre des de: dg. feb. 03, 2008 4:48 pm
Ubicació: Alberic-Valencia-España

EntradaAutor: alberiqueny_85 » dl. jul. 27, 2009 9:02 pm

Pues Kiketa, jo tinc entes al contrari, jejeje, que segons les poblacions, el nombre d'habitats, i tot això, et toquen uns diners, i crec que eixos diners no se si l'ajuntament el destina a les obres que ell creu convenient, o l'ajuntament presenta uns projectes i el estat els aproba...

De totes formes, crec que tant tu com jo estem parlant per no callar, per q es el que ens han dit que es, aixi que...

Algu ho sap cert??

Salutaciones per a totes i tots!!!
Sols farem gran Alberic si eliminem rastres de rencor, i ideologies i colors, tots junts, i sols amb la idea, de millorar lo nostre. Es eixe moment, serà quan ho conseguim.
alberiqueny_85
Clavant-se en "fregaos"

Entrades: 69
Membre des de: ds. març 24, 2007 2:41 am
Ubicació: ALBERIC - València

EntradaAutor: red » dl. jul. 27, 2009 11:45 pm

El ajuntament rep una qüantitat estipulada de diners,per habitants....pero nomes si presenten projectes d'obra civil amb empreses del mateix poble.
La cual cosa....s'ha fet sins de lla legalitat...encara que la gent que treballa a LIC no siguen tots del poble...
red
Campió de Xamelo

Entrades: 893
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 2:58 am
Ubicació: Molt a dins del meu mon interior...

EntradaAutor: fusterià » dl. ago. 03, 2009 1:51 am

Exacte, el poble d'Alberic (millor dit l'alcalde reunit amb els tècnics de l'ajuntament, perquè açò no ho manejà ni el seu propi equip de govern) va decidir presentar 4 projectes a governació per a la seua aprovació.

De moment tenim sort de què estem en estiu i la meitat del poble està mort... però espereu a què arribe setembre-octubre i tenim encara eixina el carrer Ramón i Cajal... (perquè de la Glorieta cap avall són 6 mesos, i de la Glorieta cap amunt 6 més) Per ''sort'', a l'obra del costat de la via li queden tan sols 1 mes i mig... obra a la qual m'opose completament, ja que si la solució del nostre poble passa per asfaltar totes les zones mitjanament verdes que tenim anem aviats... :roll:
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

Re: El plan E en Alberic

EntradaAutor: red » dt. set. 29, 2009 9:18 pm

4 Proyectos aprobados en Alberic con cargo al Fondo Estatal de Inversión Local
Según la información publicada por el Ministerio de Administraciones Publicas el Ayuntamiento de Alberic ha presentado 4 proyectos por un importe total de 1.828.289€.

Se muestran ordenados de mayor a menor presupuesto.
Codi: Selecciona’ls tots
PROYECTO                                                               PRESUPUESTO
COLECTOR GENERAL DE PLUVIALES DEL CASCO URBANO                           957.064€
CARRIL-BICI Y URBANIZACIÓN CONTINUACIÓN AVDA "LA MUNTANYETA"             469.446€
ACONDICIONAMIENTO ACERADOS Y JARDINES C/ ESTACIÓN Y AVDA. GLORIETA       236.050€
URBANIZACION BARRIO FIGUERAL                                             165.729€
TOTAL                                                                  1.828.289€

En termes generlas em pareix tot be...per si rasquem una miqueta... :lol:
red
Campió de Xamelo

EntradaAutor: el que faltaba » ds. oct. 03, 2009 8:52 pm

Lo de l'urbanització del barri figueral, em sembla de PM, pero, ¿algu sap perque no s'inverteix cap euro en S.Cristobal?

¿Algu sap perque sembla que no es treballe en el colector de Ramon y Cajal ( que torne a dir que no eren dos)?

L'altre dia em contaren que el SAMUR anava boig preguntant als veins intentant entrar a algun carrer del poble per salvar alguna persona ¿sabeu si aço pasa tambe en altres pobles?

¿tambe tenen semirotondes?
ARA VAS Y LO CASCAS
el que faltaba
Consumidor d'encisam

Entrades: 282
Membre des de: ds. nov. 11, 2006 7:31 pm
Ubicació: Alberic

EntradaAutor: red » dg. nov. 15, 2009 6:02 pm

I ara que?? si per incomplir els requisits del "plan Zapatero" no ens arriben les subbencions,que? ho pagarem nosaltres? ens pujaran els impostos altra vegada i tornara a fugir un altre regidor d'hicenda???
A veure si pensem un poquet les coses i anem aprenent a fer funcionar un ajuntament,que pareixen nous hosti ,i ja porten els seus anys ahi dins...

[url]
http://www.levante-emv.com/comarcas/200 ... 50551.html[/url]

Alberic incumple el requisito de contratar parados en las obras del plan E

CARLOS ALÓS ALZIRA
Al menos una de las empresas que han recibido obras en Alberic del Fondo Estatal de Inversión Local, conocido como plan Zapatero, incumple el requisito sobre la contratación de parados que imponía el Gobierno para que los ayuntamientos pudieran acceder a las ayudas. La adjudicataria de dos de las cuatro obras aprobadas en Alberic, por valor de 1,4 millones de euros, no ha cumplido con la obligación de contratar a personas en situación de desempleo en fecha anterior a la publicación del Real Decreto, el 28 de noviembre de 2008. Esto ha ocurrido sin que el Ayuntamiento de Alberic, organismo encargado de velar por la legalidad, pusiera objeciones.
Según ha podido saber este diario, ninguna de los trabajadores contratados por Levantina de Ingeniería y Construcción (LIC) para ejecutar las obras estaba en situación de desempleo antes de la publicación del decreto.
red
Campió de Xamelo

Torna a: Notícies del poble

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant