Xavi Castillo, meravellos!!

Música, Literatura, pintura, cinema i tot tipus d'events culturals.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

Xavi Castillo, meravellos!!

EntradaAutor: Tallacordes » dv. set. 21, 2007 11:45 pm

Bona nit, simplement volia donar l'enhorabona a IXA per l'organitzacio del fabulos espectacle que ens ha oferit Xavi Castillo aquesta nit.

Un ple absolut, aixo no ho havia conegut mai a Alberic i n'estic orgullos que la gent haja respost d'aquesta manera i haja acudit donant suport a l'acte.

Espere que seguiu aixi, prompte es voran els resultats.

Enhorabona IXA !!!
Tallacordes
Agarrant-li el gustet

Entrades: 44
Membre des de: dt. ago. 07, 2007 7:41 pm

EntradaAutor: torpeder » ds. set. 22, 2007 8:16 am

moltes gracies, assenyalar dos coses, la primera uffffff, i la segon mare, no deixa pedra sobre pedra, però va ser dallo mes divertit, cada vega que el veig es com fer una mega dosis de risoterapia, a principi teníem un poc de cangueli per com aniria la cossa, però el dijous per la nit quant vaig anar a per dues entrades mes i en digueren que lla no quedaven que tenia que anar a taquilla, per que nomes quedaven les de taquilla, gua, dic quin curre mos hem pegat per aconseguir tot açò, la propaganda per el poble i la repartida per tota la ribera,(jo personalment hem vaig fer des de Gandià, Tavernes bo quasi tota la Safor,Alzira, passant per l'Alcudia , Carlet, Montserrat, baixant per Massalaves, Alberic clar, Gavarda, practica ment tota la ribera alta i baixa pujar fins a Xàtiva, Canals, Aielo, fins la Font de la figuera, etc...), no mes en desaparegueren carteig de Castellò de la ribera, Antella i Canals que no entenc el per que i el per qua que la gent fas açò quant no va amb ells, però be moltes gracies a tothom per la vostra assistència i amenacem en que tornara i esperem que no es fas molt llarg, i sobre tot agrair a la gent que no sàvia on anava, (gent gran del poble sobre tot ) que seu passara be i ens donara l'enhorabona al acabar esperem continuar en aquesta linea i organitzarem moltes mes coses que lla aniran eixint i esperem tan amplia o mes participació del poble, i no em cansaré de donar les gracies a tots per l' assistència , moltes i moltes gracies a tots i totes de cor, de tots els colors que assistiren anit al liceu( incluint les beates que no sabien on amagar-se)jaajjaa.
torpeder
Boig de la mona

Entrades: 561
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 11:27 am
Ubicació: Alberic,Ribera del Xúquer,País Valencià

ANIT

EntradaAutor: TIMONET » ds. set. 22, 2007 9:29 am

ENHORABONA ALS ORGANITZADORS D' IXA PER L'ESPECTACLE QUE ENS PORTAREU ANIT.
XAVI CASTILLO, IMPRESSIONANT.
SOBREN ADJECTIUS.
ESTIC DES DE QUE M'HE ALÇAT RECORDANT-ME DELS SKETCHS (S'ESCRIU AIXÍ?), I NO PUC PARAR DE RIURE:

PEREGRINOOOOS: A CAGAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!

AHHHHHHHHH,, AHHHH, AVISEU A UN METGE QUE ESTIC MORINT-ME COLLONS!!!!!

EM FA MAL LA PANXA I TOT!!!
XÉ, UN 10!!
A VORE SI TORNEM A OMPLIR EL TEATRE COM ESTAVA ANIT I PER VORE COSES QUE TOTES I TOTS , DESPRÉS DE LES "FATIGUETES" QUE ENS FA PASSAR EL PP, MEREIXEM.

NO TARDEU EN ORGANITZAR-NE UN ALTRA.

PER CERT........COM SEMPRE....MÉS GENT DE FORA QUE DEL POBLE.
SI HO HAGUEREN FET A L'ALCUDIA O CASTELLÓ, ESTARÍA ALLÍ ALBERIC DE PLENO.
HO SENT, PERÒ...........QUE LI HEM DE FER.
DEU SER ALGUN TRAUMA O COMPLEXE D'INFERIORITAT QUE TENIM TAN ARRELAT QUE NO EL PODEM CANVIAR.

SALUT XIQUETES I XIQUETS.
TIMONET
No sap on es clava

Entrades: 1
Membre des de: dl. maig 28, 2007 10:38 am

EntradaAutor: red » ds. set. 22, 2007 1:32 pm

Que mes dir si ja ho digueu tot???
Organització:10
Xavi Castillo:10
Assistència del públic:10

Seguirem igual...o millorant :twisted:
red
Campió de Xamelo

Entrades: 893
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 2:58 am
Ubicació: Molt a dins del meu mon interior...

EntradaAutor: KGB » ds. set. 22, 2007 1:54 pm

Qe 10 i que 10...UN 20!!!
''Caguenl’hòstiaputa!!!''
jajajajajajajajajajajaja :D :D
ja feia temps que no hem reia tant, que crack!
Pensava que sols faria lo del chou pero hem va sorprende molt lo de ''con la iglesia hemos topao''jajaja
Donar un milió de gracies a IxA per tot l'esforç, oranització etc etc per que ja no savia ni com riure!
Jajajajajajaj
||"Intercanviar arguments amb una persona que ha renunciat a la lògica és com donar-li medicines a un mort" ||
KGB
Festero casallero

Entrades: 210
Membre des de: ds. abr. 21, 2007 3:54 pm
Ubicació: Alberic City

EntradaAutor: fusterià » ds. set. 22, 2007 1:55 pm

Com deia Xavi: Açò és l'hòstiaa!!! I açò vos dic jo que era de veres!!

Va ser impresionant, el teatre a rebentar, no cabia ni una mosca, l'organització un 10, cap problema, al públic impresionant es notà que li va agradar, i Xavi + encara...

:mrgreen: :mrgreen: Bravo!! :mrgreen: :mrgreen:
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: Penó de la Conquesta » ds. set. 22, 2007 4:30 pm

Bé, conforme ha dit en Red: Ja ho haveu dit tot.

Que canya de tio, havia sentit parlar molt d'ell però encara no l'havia vist actuar en directe... feia molt de temps que no hem reia tan agust, al final tenia la risa gastada de tant que hem vaig riure, supose que igual que tots els que assistirem, menys els beatets/etes que estigueren per allí :twisted:

Que dir de l'organització...increible, un 10. No esperava menys d'IxA. Enhorabona a tot el grup, continueu així.

Salutacions, caguen l'hostia!!! jajaja :lol:
Imatge
"La grandeza de una nación se mide por la forma en que trata a sus animales" (Mahatma Gandhi)
Abolim la tauromàquia!!! No al maltractament animal!!
Penó de la Conquesta
Espeòleg del polvorí

Entrades: 415
Membre des de: dc. nov. 08, 2006 9:35 am
Ubicació: Alberic - La Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: Constructor » dg. set. 30, 2007 4:36 pm

Yo me pregunto dónde estaban esos de IXA que se llenan la boca diciendo que fomentan la cultura en Alberic trayendo a un maleducado y grosero actor de segunda y después no acuden a todos los actos culturales que organiza el ayuntamiento.

¿Donde estaban el viernes pasado cuando actuó en el teatro liceo un grupo musical de boleros y tangos?
Respuesta: fomentando la cultura.

¿Dónde estarán el viernes que viene por la noche cuando actue en el teatro liceo un grupo de música clásica divertida y didáctica?
Respuesta: fomentando la cultura.

Mientras, señores, pueden seguir haciendo propaganda gratuita en este foro de que son los que de verdad estan interesados por Alberic.
Constructor
Agarrant-li el gustet

Entrades: 26
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:42 pm

EntradaAutor: red » dg. set. 30, 2007 5:22 pm

Constructor ha escrit:Yo me pregunto dónde estaban esos de IXA que se llenan la boca diciendo que fomentan la cultura en Alberic trayendo a un maleducado y grosero actor de segunda y después no acuden a todos los actos culturales que organiza el ayuntamiento.

500 i pico persones maleducades i groseres ha escrit:Fomentar la cultura segur que es omplir el teatre mes que eixos desarrapats de l'ajuntament

red ha escrit:No voldries que promociones els actes del PP tambe? ma que sou forts xe...tu...

Constructor ha escrit:Mientras, señores, pueden seguir haciendo propaganda gratuita en este foro de que son los que de verdad estan interesados por Alberic.

500 i pico persones maleducades i groseres ha escrit:com estas tu de interesat,eh? juas juas.

red ha escrit:i esque parleu per no callar caguenl'hostiaputa,tu...
red
Campió de Xamelo

Casi res

EntradaAutor: NAT » dl. oct. 01, 2007 11:39 pm

On estaba el alcalde cuant el estiu pasat contrata a un grup de teatre de Valencia i els demana l'obra en castella?
Que fem de tots els famosillos que han pasat per Alberic?
Com diu el rei moro.Açó ho pague jo!!!
El acte va estar molt be,pero IXA va fer un fallo.Acostumbrarnos a lo bó!!!
Som perque hem sigut,serem perque som.
NAT
Boig de la mona

Entrades: 735
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 1:01 am
Ubicació: Dins del País Valencià,entre Pinto i Valdemoro

EntradaAutor: Constructor » dj. oct. 04, 2007 5:52 pm

Mirad amigos:

Mi manera de pensar como constructor es la de disfrutar al máximo de la vida. Ahora bien, una cosa es que se deba pensar así, ser optimista, y otra cosa distinta es que se pueda conseguir.

Pero bien, yo no tengo ningún problema en acudir a un concierto o acto cultural organizado por el PP o por IxA. Yo como ciudadano lo que quiero es que cuando llegue el fin de semana, pueda distraerme de todos los problemas que arrastro entre semana: que si los albañiles, el hormigón, el electricista, el fontanero... una manera de desconectar es consumir cultura. Me da igual qué partido político lo organice.

Ahora bien, si llega el fin de semana y el pueblo está abandonado y sin ambiente, pues me voy a otro pueblo, como tantos miles de vecinos.

Sin embargo, otros como vosotros, que acabáis de confesar, si el acto lo organiza el PP no hace falta que ni os presenteis, sea cosa que le hagáis propaganda al señor Alcalde.

Pues así crecerá nuestro pueblo. A base de críticas y teatros vacios.

Nota: el viernes que viene, dia 5 de Octubre, un grupo profesional de música clásica interpretará en el teatro Liceo un interesante espectáculo. Voy a contar a ver cuantos de IxA veo, ahora bien, el señor Enrique estará de Vermut, eso no hacía falta ni decirlo.
Constructor
Agarrant-li el gustet

EntradaAutor: fusterià » dj. oct. 04, 2007 7:15 pm

Constructor hi ha moltes formes de cultura, no hi ha el perquè de què a tots ens agrade la música clàssica com per a vore algú precís allí, això seria estar per a fer el paperot; al igual que potser a tu no t'agraden els grups de heavy, que també és cultura, eixes guitarres no és toquen fàcilment...

PD: perquè als primers posts escrivies en un molt correcte valencià i ara de cop i volta ho fas en castellà? Si no vols respondre no cal però és que m'ha resultat curiós.
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: red » dj. oct. 04, 2007 9:09 pm

Ningu ha dit mai que els actes del pp,nomes pel fet de organtzar-ho el pp,no hagem d'anar ningu. Pero que es facen ells la publicitat,no?
Ja veuras quina forma de promocionar la cultura tenen que no poden ni omplir un teatre de 500 persones.........
red
Campió de Xamelo

EntradaAutor: Constructor » dv. oct. 12, 2007 12:50 pm

Company Fusterià:
Amb molt de gust contestaré la teva qüestió de gran observador sobre la llengua amb la que escric. Jo soc valencianoparlant, i també escric el valencià (amb l’ajuda del word, tot hi ha que dir-ho). A l’apartat de Cultura vaig decidir escriure en Castellà per a calentar el tema de Xavi Castillo, i que la gent contestara, per veure que es el que pensa. I mira, no m’ha anat gens mal. He escrit a altres temàtiques en Valencià i no tingueren tant èxit, però bé...

Sobre el que a tot el món no li agrada la música clàssica, estic d’acord. Jo se que IxA ha portat grups de música rock al parc de la montanyeta, i jo em pregunte o propose:
Sería possible que Esquerra Unida d’Alberic organitzara un concert al teatre Liceu sense que els assistents fumaren porros i begueren cervesa?

Company Red:
No deuries associar tan senzillament els actes culturals en actes polítics. Per cert, jo no recorde que Esquerra Unida haja omplit alguna vegada el teatre Liceu amb veïns d'Alberic.
Constructor
Agarrant-li el gustet

EntradaAutor: Tallacordes » ds. oct. 13, 2007 1:53 pm

Sería possible que Esquerra Unida d’Alberic organitzara un concert al teatre Liceu sense que els assistents fumaren porros i begueren cervesa?

Aixo es la frase mes absurda que he pogut llegir mai.
Si IxA organitza un acte al teatre, obviament no fumaran porros ni tabac, ja que esta prohibit fumar a un lloc public i mes siguent un recinte tancat. El veure cervessa poden fer-ho, sempre hi quan siga al mostrador on es ven beguda i alguns snacks per a pasar el rato.

No veig en que et puga molestar que la gent fume porros o bega cervessa.

Ademes, em fas gracia, vanagloriante del teu nick "Constructor", cosa que dubte molt que sigues.
Tallacordes
Agarrant-li el gustet

Entrades: 44
Membre des de: dt. ago. 07, 2007 7:41 pm

Torna a: Cultura

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant