El pòble on no hi ha llei

Idees per avançar en el poble.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

EntradaAutor: fusterià » ds. des. 16, 2006 3:58 pm

I quan al carrer ramón i cajal aparquen al costat de consum als passos de zebra??
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: el que faltaba » ds. des. 16, 2006 7:18 pm

Diccionario de la Ireal Academia de la Lengua. (I.A.E.)

Policia de Alberique: a., u.t.c.s., Dicese de personjes que vagabundean por el pueblo, ataviados con traje tipico de región desconocida normalmente en vehiculos oficiales. Elementos que abren paso a carrozas en festividades y cabalgatas. Individuos que vigilan el pago de licencias de obra.
el que faltaba
Consumidor d'encisam

Entrades: 282
Membre des de: ds. nov. 11, 2006 7:31 pm
Ubicació: Alberic

EntradaAutor: BOR » ds. des. 16, 2006 8:20 pm

Es clar,on no hi ha cap tot son coes.Bona dita popular. :lol: :lol:
BOR
Consumidor de mona

Entrades: 80
Membre des de: dv. nov. 10, 2006 11:39 pm
Ubicació: ALBERIC

EntradaAutor: Tirant lo Blanch » dl. des. 18, 2006 4:54 pm

especialidad de la policia local de alberic: hacer la primitiva los sabados por la mañana
que t'ha paregut...?? Morrut!!!!!!!!
Tirant lo Blanch
Amant de la muntanyeta

Entrades: 130
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 5:39 pm
Ubicació: Alberich

EntradaAutor: fusterià » dl. des. 18, 2006 9:54 pm

especialitat de la guàrdia civil: estar a la pizzeria Manolo almenys durant 1h un dissabte de vesprada. :shock: vist en ixos ulls.
fusterià
Boig de la mona

EntradaAutor: clar com tagra » ds. des. 23, 2006 1:59 pm

pero a red li sa olvidat una coseta, que te atemorida a mig poble dalberic i que ens amargen els bons rollos i les festes.ELS XITANOS. que fem en estos?? o no fem res?? perque aixo es el q fem, res, poden anar amb cotxe sense permis, sense la edad min. i sense seguro que no pasa res xiquets, no pasa res, la policia ni els para per a denunciarlos, simplement te diuen -no, si els parem i no mos fan cas! mentre a nosaltres ens fiquen 60€ de multa per anar sense retrovisors en la moto. que justa es la llei i que bona es la policia d'Alberic! INCOMPETENTS!!
lespectacul esta vist fin de semana si fin de semana no en el cafenet a ma dels xitanos vos comvide a que es paseu!!
cuanta abaricia que no tenen mai prou abaricia abaricia abaricia
clar com tagra
No sap on es clava

Entrades: 7
Membre des de: ds. des. 23, 2006 1:46 pm
Ubicació: alberic

EntradaAutor: red » dt. des. 26, 2006 1:47 am

clar com tagra Imatge
No m'oblide de ningú,per a mi no es un problema de gitanos ,sino de delinqüència.I per altra banda,no pense que tinguen atemorits a mig pòble,sino que les relacions comunitat gitana/ajuntament,es veu que s'han de cuidar per motius que no acetre a entendre Imatge

Seguint amb el fil,vos postege unes "irregularitats" que m'he trobe pel meu poble.

Aci es el carrel on tanque jo el cotxe...on el tancaba,perque ara,i supose que fins que no acaben la finca em costa deixame'l a la butxacaImatge La tanca de seguretat es una cosa precisa a les obres.Pero...
Imatge

...mire a l'esquerra...
Imatge
...mire a la dreta...
Imatge

I ara com entrem o eixim els veins?

------------------
red
Campió de Xamelo

Entrades: 893
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 2:58 am
Ubicació: Molt a dins del meu mon interior...

EntradaAutor: red » dt. des. 26, 2006 1:54 am

El pòrxi,al costat de Pepita la Xel,ja sabeu.
Han estat un temps fent unes cose per allí i ha estat tancat,no se si al mateix temps aprofitaren per pintar i deixar-lo ben bonic o va ser avanç.
Imatge

Pero quan em deixen pasar per alli ija veig aixòImatge
pense ,-per a que fer res al pòble si sempre acaba igual,estropeat,trencat,abandonat...
Xe no estaba prohibit el pas als camions pel pòrxi?
A eixit algun responsable?
Està denunciat?
Eixa rascada es queda per a tota la vida?

El compte de mai acavar Imatge
red
Campió de Xamelo

EntradaAutor: red » ds. gen. 13, 2007 1:00 am

Seguint amb el fil,vos postege unes "irregularitats" que m'he trobe pel meu poble.

Aci es el carrel on tanque jo el cotxe...on el tancaba,perque ara,i supose que fins que no acaben la finca em costa deixame'l a la butxacaImatge La tanca de seguretat es una cosa precisa a les obres.Pero...
Imatge

...mire a l'esquerra...
Imatge
...mire a la dreta...
Imatge

I ara com entrem o eixim els veins?

------------------[/quote]

Bé,de moment m'ha dit que van a parar l'obra per falta d'uns permissos...ja veurem
red
Campió de Xamelo

ja ja ja

EntradaAutor: NAT » ds. gen. 13, 2007 2:14 am

No eres l'únic que esta en cituacions paregudes i si vols solucionar algo tens que denunciar tu per el teu conter ja que no hi han prous policies i el ajuntament no vol saber res.
Una de tantes coses son els camions de la basura que els de avanç no pasaen per que no cabien i els de ara que son més grans si pasen,aixó si rascant uns cuants balcons totes les nits de 2 a 4.
La gent es un poc serril,tame vuic dir que tots tenim que contribuir a cuidar les coses ja que no hi ha manteniment,per exemple un grup de energumens no para de trencar el mobiliari a la muntanyeta,per favor pegueu-vos cabotaes contra el piso i voreu com ja no voleu trencar res mes.
NAT
Boig de la mona

Entrades: 735
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 1:01 am
Ubicació: Dins del País Valencià,entre Pinto i Valdemoro

EntradaAutor: Cid » ds. gen. 13, 2007 4:08 pm

Cuando en prisión la inmensa mayoria de los presos son o bien islámicos o bien gitanos, entonces si que hay un problema con los gitanos. No todos los inmigrantes son delincuentes, pero que nadie se olvide que la gran mayoria de los delitos sí que los cometen inmigrantes. Pero siempre tiene que salir alguien a cerrar los ojos a la gente diciendole que el problema no son los gitanos ni los moros, sino la delincuencia. No te jode.
Cid
Boig de la mona

Entrades: 604
Membre des de: dc. nov. 08, 2006 7:34 pm
Ubicació: Alberique, ESPAÑA

EntradaAutor: fusterià » ds. gen. 13, 2007 9:41 pm

Si red, jo també ho visc toots els dies, i si no fora perque mon pare i el veí els van pegar els sermó, els primers dies hi havia tan poc de lloc q no podia ni passar amb la bici ni la moto. Ara almenys per sort per a mi sí que puc, però els veïns que tanquen els cotxes...
:x
fusterià
Boig de la mona

EntradaAutor: red » ds. gen. 13, 2007 11:30 pm

Cid ha escrit:Cuando en prisión la inmensa mayoria de los presos son o bien islámicos o bien gitanos, entonces si que hay un problema con los gitanos. No todos los inmigrantes son delincuentes, pero que nadie se olvide que la gran mayoria de los delitos sí que los cometen inmigrantes. Pero siempre tiene que salir alguien a cerrar los ojos a la gente diciendole que el problema no son los gitanos ni los moros, sino la delincuencia. No te jode.

ImatgeLos inmigrantes son maaaalos,hay que expulsaaaarlos a toooodos,solo los blancos son bueeeenos...

ImatgeProu de demagògia racista,perfavor
red
Campió de Xamelo

el cid...

EntradaAutor: NAT » dg. gen. 14, 2007 3:33 am

ye tio lo teu es de psiquiatra.
Que en la presó els majoritaris son els gitanos i els imigrans????????
ye tio no saps que son dos grups minoritaris?
Espanya es un país de simberguenses on van a explotar-ho tot al maxim i ha intentar furtar cuant més millor sense importarlis els demes i els futur.
Ye Cid segur que eres d'espanya 2000,una pregunteta.Com pot ser que esteu encontra de l'imigració, de les drogues i a favorde Franco?De primeres no he ho visgut en l'época franquista i si visguereu en aquesta época no ho recordareu ja que ereu masa menuts.De segon tots els de la levantina que son molt violents i son la majoria porters de discoteca trafiquen en drogues.El president d'epanya 2000 es el president dels puticlubs de valencia.La majoria de putes son EXTRANJERES i la prostitució va lligada amb trata de blanques, drogues i armes.Sou els que solen buscar als travestis.
Son gent extremadament violenta i en aquest mateix poble ja ha hagut gent tanca per aquestes coses.
En valencia fan les continues manifestacions per Russafa,un barri d'imigrans.Dons els peguen en la manifestació,cremen contenedos,trenquen cabines de telefon i escaparates.La Rita Barbera pareix que no tinga prou i li agrada molt tarure els pitbulls a pasejar per fer contramanifestacions el mateix dia,a la mateixa hora i per el mateix lloc que altres d'esquerres,aunque siguen ecologistes. Intimiden,fotografien,acosen i agredeixen als participans en manifestacions.
Desgraciáment he tingut que conviure amb gent aixi i els conec prou be.Aquestes coses les he vist i sentit dells mateixa.
Despres de llegir el que he escrit m'en adone que es pareixen prou a les conductes de la kalebarroca les cuals no pareu de criticar,pero mai a aquestos energumens que tenim al nostre país.
I pengen a Sadam???A vosaltres vos tendrien que penjar dels ous!!!
NAT
Boig de la mona

Entrades: 735
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 1:01 am
Ubicació: Dins del País Valencià,entre Pinto i Valdemoro

EntradaAutor: tomi » dl. gen. 22, 2007 6:36 pm

dicen los hombres del campo que han visto mas de una vez a la policia en un cmilnal durmiendo o exando un descansito.

yo la verdad esq tengo que decir que los policia la bp i la pizzeria j.m entre otros bares los frecuentan muxo en horas de trabajo.

me parece una indignacion la policia local de alberic y el ayuntamiento que no aga nada por rrmendiar esta falta de seguridad en nuestro pueblo.

NO HAY DERECHO
tomi
Clavant-se en "fregaos"

Entrades: 54
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 4:02 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Millorar Alberic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant