El pòble on no hi ha llei

Idees per avançar en el poble.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

El pòble on no hi ha llei

EntradaAutor: red » dt. nov. 28, 2006 7:55 pm

Una mica mes de presència policial ajudaria a que no pasaren tants destarifos al pòble.
La penya està flipada:
-Curses de quats(o com es diga) al nucli urbà.
-Botar-se els semàfors de nit i de dia(cotxes i motos).I un fum de salvajades relacionades amb el transit.(com ara que dos paios es paren al Cami Nou per xerrar,cadascu dins del seu cotxe,pero cadascu a un carril,aparcar on els passa pels ous,etc...)
-Pallises en mig del carrer.(amb denuncies ja tramitades)
-Narcotràfic davant del bars i als parque o avigudes.(vist amb estos ullets)
-Escàndol public despres de les dotze(qui no ho ha sentit mes d'una nit?)
-Vandalisme jovenil i no tant.Hi han majors extragers que regiren els contenidors i hi han joves d'Alberic que els cremen(ja voreu en falles),pintades(majoritariament nazis.Açò no ho fan romanesos)
-Robatòris al mateix centre del pòble(1 experiencia propia,1000 conegudes)
-Un llarg etc...en fi, inseguretat ciutadana.
red
Campió de Xamelo

Entrades: 893
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 2:58 am
Ubicació: Molt a dins del meu mon interior...

EntradaAutor: negro » dj. nov. 30, 2006 10:08 pm

¿no se nota demasiado que ya estás en campaña Pre-electoral, "moderador"?
negro
Agarrant-li el gustet

Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 3:12 am

EntradaAutor: red » dj. nov. 30, 2006 10:53 pm

negro ha escrit:¿no se nota demasiado que ya estás en campaña Pre-electoral, "moderador"?

Senyor Moderador,si no es molèstia.Imatge :mrgreen:
red
Campió de Xamelo

campanya

EntradaAutor: el que faltaba » dv. des. 01, 2006 9:30 am

Benvingudes le campanyes, si son sobre temes importants i practics, Seguretat, atur, urbanisme, inmigració..... :D
el que faltaba
Consumidor d'encisam

Entrades: 282
Membre des de: ds. nov. 11, 2006 7:31 pm
Ubicació: Alberic

EntradaAutor: KarKaMaL » ds. des. 02, 2006 1:31 am

La llei la ficarà al poble red... amb el talante que el caracteritza
KarKaMaL
Alberiqueny xarrador

Entrades: 177
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 12:48 pm

EntradaAutor: red » ds. des. 02, 2006 6:28 am

KarKaMaL ha escrit:La llei la ficarà al poble red... amb el talante que el caracteritza
Si red fora pitufo,no dubtes que ho faria i com cal.Pero com que soc objetor i em negue a fer res relacionat amb les armes,millor que els "polis" siguen els que van a per els "cacos".
El que es tracta es de que estos funcionaris de l'estat,acompleixguen amb la seua feina,recolzats per les lleis i institucions.I bàsicament aixó es una de les carències del meu poble.
KarKaMaL ha escrit:

Salutacions a tú i a torquemada (red)
:| :|

Motius per a tancar fils: :evil: :evil: :evil: -Queixes sobre la moderació: Aquests temes es tracten per mail o MP. A més ara és tan fàcil manar un Mp.

-Fils amb els ànims caldejats: quan és un fil existeixi un clar mal ambient es procedirà al seu tancament per a evitar arribar a les expulsions, o en el cas que aquestes siguin inevitables per a evitar que la cosa vagi a pitjor.

feixistes! feixistes!!!

:?: :?: :?:
estas tronat?
De veritat,com te ralles tant?
En totes les teues respostes busques el mal rollo :x .

Calma,fuma(si vols) i enrraona,home ,enrraona.
pero no et poses aixi,vale?
red
Campió de Xamelo

EntradaAutor: KarKaMaL » ds. des. 02, 2006 5:22 pm

Molt bé , no t'oblides de recordar les normes del teu sub-mon on és l'únic lloc on eres algo...
KarKaMaL
Alberiqueny xarrador

Entrades: 177
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 12:48 pm

EntradaAutor: red » dg. des. 03, 2006 2:41 am

KarKaMaL ha escrit:Molt bé , no t'oblides de recordar les normes del teu sub-mon on és l'únic lloc on eres algo...

Tronat no, estas sonat...obcesionat.

"on eres algo..."Que em coneixes? que saps que no tinc vida ni res? que estic esperant que tu escrigues les teues impotències aci per rebatirte o esborrarte?
No xaval,no.Tens que tindre clar que nomes es un fòrum i si t'ho agafes així es que ,pot ser sigues tu el que no te res mes,el que esta enganxat a internet,no?
Feste-ho mirar,val? El cap ,dic...
red l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 03, 2006 4:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
red
Campió de Xamelo

EntradaAutor: fusterià » dg. des. 03, 2006 3:06 pm

Però com sou capaços de protestar de tots els fils? Que red ha dit alguna mentida?? sols ha exposat unes quantes coses que passen al nostre poble i que s'haurien de canviar i fer algo.
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: j. martorell » dv. des. 15, 2006 10:29 am

tens rao red, fora de´l q son les campanyes politiques hi ha que dir les coses tal i com son, i en aquest cas per desgracia son molt greus i de vegades cruels de vore, (com per exemple vore cada dia als contenidors de fem del consum, com esperen els rumanesos per a poder obtindre algun tipus de aliment), altres de depriments, ( com vore un dissabte per el mati a una parella de policies locals dins de l´administracio de loteria del carrer colon amb el cotxe patrulla "tirat" al mig del carrer, i despres tenen el valor de anar a denunciar i cridar la atencio a cualsevol vei per fer el mateix q ells una estona abanç), senyors agents hi ha q donar una mica d´exemple, jo no dic q siga tota la culpa d ells perque hi ha molt de desgabell per el mon pero tots tenim q ficar una mica de la nostra part.
j. martorell
No sap on es clava

Entrades: 13
Membre des de: dv. des. 15, 2006 10:13 am
Ubicació: jo no ho se, i tu?

EntradaAutor: Tirant lo Blanch » dv. des. 15, 2006 11:32 am

Com molt be a dit Joanot Martorell, aquest poble es un desgabell i jo faig constància d'açò.
Tots fem alguna vegada coses que no deguem, no anem a dir mentides, però la veritat es que a aquest poble sen passa un poc de la normalitat.
Jo soc el primer que renegue quant algú es para com diu red a xarrar en mig del carrer amb els cotxes i això que també ho he fet alguna vegada, al igual que alguna vegada he fet escama a partir de les 12h de la nit. Però lo que està bé està bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aquest poble es un desastre en aquest sentit, cadascú fa el que li dona la gana i cada vegada es més insegur anar per el carrer(no ho es al meu cas, però si al cas de moltíssima gent que es sent discriminada per alguna raó que segurament no es valida.
I la policia????
No soc ningú per a dir rés sobre la policia xq no tinc ni idea de com treballen ni res, xo pel que puc apreciar a simple vista, no es que s'esmeren molt. S'enrecordeu quant no anaven les barreres del tren a la glorieta i estigueren tota la vesprada una alçada i laltra baix??? Pues la policia passa mes de 4 vegades per davant, veient la cua que s'havia format i no sigueren capaços de parar a dirigir el tràfic.
UNA POCA VERGONYA CHÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que t'ha paregut...?? Morrut!!!!!!!!
Tirant lo Blanch
Amant de la muntanyeta

Entrades: 130
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 5:39 pm
Ubicació: Alberich

EntradaAutor: red » dv. des. 15, 2006 9:05 pm

Tirant lo Blanch ha escrit:S'enrecordeu quant no anaven les barreres del tren a la glorieta i estigueren tota la vesprada una alçada i laltra baix??? Pues la policia passa mes de 4 vegades per davant, veient la cua que s'havia format i no sigueren capaços de parar a dirigir el tràfic.
UNA POCA VERGONYA CHÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo estaba la cua de les set,i no vulgues saber la cara que se'm quedà quan els veig pasar,pero literal-ment,pel costat i pasar de rollos,i fugir d'allí com a rates. :x :x :x
Si un problema aixì no es competència d'ells,quina es la seua tasca?
Per a que paguem uns paios que no s'ho guanyen?
Que lleven tota la policia,si al cap i a la fí,no es notaria tant la diferència :twisted:
red
Campió de Xamelo

EntradaAutor: Tirant lo Blanch » dv. des. 15, 2006 10:50 pm

pues no es notaria gens, per lo menos ací en Alberic.
Tu estaves quant passaren de llarg dius??
i si te dic que pasaren 4 vegades??
pues si, 4 vegades pasaren i no sigueren per a parar ninguna de les vegades

una poca vergonya che
que t'ha paregut...?? Morrut!!!!!!!!
Tirant lo Blanch
Amant de la muntanyeta

Entrades: 130
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 5:39 pm
Ubicació: Alberich

EntradaAutor: BOR » ds. des. 16, 2006 12:20 am

JA baig comentar una vegada,qu'els policies que circulen,estàn fent el qu'es manen,mentres els caps siguen carrecs polìtics que no mès estàn per a cobrar,i no siga gent que s'ha guanyat la plassa en oposició lliure o intèrna no hi haurà més collons que aguantar-mos.Com avans vaig dir el señor cap de policia d'Alberic hasta fa cuatre dies no sabia ni a on estava el carrer Hospital.Ho dic a sabiendes. :roll: :roll:
BOR
Consumidor de mona

Entrades: 80
Membre des de: dv. nov. 10, 2006 11:39 pm
Ubicació: ALBERIC

Següent

Torna a: Millorar Alberic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant