La casa de la música.

Idees per avançar en el poble.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

Penseu que abans de falles de 2008 hi haurà moviment de construcció de la casa de la música?

1
7%
No
14
93%

Vots totals : 15

La casa de la música.

EntradaAutor: Constructor » ds. nov. 10, 2007 8:48 pm

Fa un moment han pasat els xiquets de la banda de música a dur el llibre de Santa Cecília.

Hi ha un article de Eduard Hurtado, titulat "Allegro, ma no troppo", en el cual el xic dubta el perque el projecte de constuir l'edifici està completament parat.

No hi ha casa de la música perque als músics del poble els dona igual. I aixó està demostrat en la primera pàgina del llibret de festes de Santa Cecilia, on apareix la salutació de l'excel·lentísim alcalde d'Alberic. A l'últim parraf, el senyor alcalde assenyala: "dir-vos que Alberic està amb els músics, que compteu amb el recolzament incondicional d'este ajuntament...".

Encara alguns s'ho creuran. Pues ale xiquets, aneu a assatjar al teatre Liceu.

Mireu, és més senzill cridar i que vinguen uns camions a tirar terra i preparar un camp de cross i anar a pegar una volteta per ahí a lliberar andrenalina.
Constructor
Agarrant-li el gustet

Entrades: 26
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:42 pm

Re: La casa de la música.

EntradaAutor: KGB » ds. nov. 10, 2007 8:54 pm

Perdó constructor, em tindras que disculpar, però no he entes ben bé el teu post, no se si es descalificatiu cara a la banda o que. Que vols dir?

-------------------------------------------------------------------------------------

Constructor ha escrit:No hi ha casa de la música perque als músics del poble els dona igual.

:shock: :roll:
I açò???
||"Intercanviar arguments amb una persona que ha renunciat a la lògica és com donar-li medicines a un mort" ||
KGB
Festero casallero

Entrades: 210
Membre des de: ds. abr. 21, 2007 3:54 pm
Ubicació: Alberic City

EntradaAutor: Constructor » ds. nov. 10, 2007 9:18 pm

Bé, vaig a explicar-me un poc millor.

Per novembre de l'any 2006 es va fer un acte de "col·locació de la primera pedra" on acudiren polítics, músics i veïns del poble d'Alberic per a celebrar que per fi, ja tenien assignat un espai per a la societat Unió musical d'Alberic.Un espai on es podría instal·lar l'escola de música, assentar la banda i proporcionar un "auditori" o "saló de concerts" on els alberiquenys/enyes puguerem anar als concerts i en definitiva fomentar la cultura musical de poble.

Allà a peu d'obra, es pot llegir "plazo de ejecución: 6 meses".Be, ja ha passat un anyet i l'únic que veig jo allí es "terreno". Si jo fora músic de la banda, m'haguera sentit dolgut. I no dic que els musics d'Alberic puguen sentir ràbia o impotència. Pense que si s'uniren tots per a exigir una resposta del equip de govern podríen agilizar l'asunt.

Sé que el Senyor alcalde ha ajudat bastant a la banda en les seues intervencions en els certamens a Valencia, pero això no es suficient.
Igual m'he passat un poc en els músics, i no conega amb profunditat el tema, disculpeu, pero, realment no haguera pogut estar ja construida?

Si este tema anima als alberiquenys a reclamar i vetllar perque el poble cresca, avant.
Constructor
Agarrant-li el gustet

Entrades: 26
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:42 pm

Constructor, crec que t'has equivocat...

EntradaAutor: alberiqueny_85 » ds. nov. 10, 2007 10:20 pm

Hola Constructor!!

M'ha cridat l'atenció eixa afirmació de que la Casa de la ´Música noe sta pel motiu que has dit, encara que la teua rectificació, la veig prou acertada...

La casa de la música noe sta feta, fa mig any que haguera tingut que estar la primera fase feta... i res d res

Com a incondicional de la Banda del meu poble que soc, i ja que tinc amics i familia músics, sé que els músics estan desitjant tenir eixa casa de la música. Pero, ell no poden fer res, ja fan prou pobrets amnb el que fan, que si ara a assajar al teatre, que si la casa de la cultura, q si al teatre de nou... han anat al Certamen i aixi van actuar, qu8e es mereixien tots els premis. I si, l'Ajuntament està col·laborant, pero com bé diu eixe artile de Eduard Hurtado (que a mi també m'han portat el llibret a casa esta vesprada!!), la Casa de la música deu estar feta per i apra el poble, al igual que totes les instalacions de les diverses associacion. O el Club de Tenis es va construir les pistes? I els equips de futbet i futbol les seues respectives instal·lacions?

Lo de posar-se a males amb l'Ajuntament, crec que els músics tindrien les de perdre. Al cap i a la fi, els músics depenen molt d'ells per el tema de subvencions, locals, etc. Seria tirar-se arena als ull, i fer que tot anara pitjor.

Pero tenim que tenir en compte que cap banda de les grans, te les condicions que esta banda té...

Que paseu bones festes músics!
Sols farem gran Alberic si eliminem rastres de rencor, i ideologies i colors, tots junts, i sols amb la idea, de millorar lo nostre. Es eixe moment, serà quan ho conseguim.
alberiqueny_85
Clavant-se en "fregaos"

Entrades: 69
Membre des de: ds. març 24, 2007 2:41 am
Ubicació: ALBERIC - València

EntradaAutor: Penó de la Conquesta » dc. nov. 14, 2007 10:06 am

La teva proposta és socialment excel·lent.

Primer que res, gràcies per aquestes paraules Constructor, no havia tornat a llegir aquell post desde que el vaig penjar.

En lo que fa referència a l'enquesta que poses, d'ací a falles...4-5 mesos...igual comencen a fer algo abans de festes, pero enseguida vindran falles i pasqua, i entre pitos i flautes vindran a començar de deveres en pasar festes.

No estic en contacte amb ningú de la banda, per tant no se si aquests s'estan menejant o que, però és cert que podrien apretar un poc més a l'alcalde per a que agilitzara aquest procés, perque és vergonyós que fique la primera pedra per a la foto del llibret aquell d' "autobombo" que va fer, i després estiga el solar vallat, i parat desde fa la tira de temps.

Ara bé, és el que al poble d'Alberic li agrada, ho hem tornat a vore en les ultimes eleccions...

Salutacions.
Imatge
"La grandeza de una nación se mide por la forma en que trata a sus animales" (Mahatma Gandhi)
Abolim la tauromàquia!!! No al maltractament animal!!
Penó de la Conquesta
Espeòleg del polvorí

Entrades: 415
Membre des de: dc. nov. 08, 2006 9:35 am
Ubicació: Alberic - La Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: fusterià » dj. nov. 15, 2007 4:43 pm

La Sociedad Musical de Alberic recibe a 15 nuevos educandos

Las provincias
Los actos organizados por la Sociedad Musical de Alberic para conmemorar la festividad de Santa Cecilia han incluido, como plato más destacado, la entrada de 15 nuevos educandos en la agrupación, una de las más activas del municipio y que posee una historia más dilatada a sus espaldas.

La actividad se inició el domingo con la recogida de estos educandos, un momento emotivo para unos músicos que, a partir de ese momento, y de manera oficial, entraban a formar parte de este histórico colectivo.

Es un momento, según manifiestan los músicos veteranos, que no se olvida jamás. “Es como estar en las nubes o en la misma gloria, la felicidad que invade al nuevo músico, cuando la banda de su pueblo, su banda pasa a recogerlo a su propia casa, con el director al frente y te despides de tu familia para entrar a formar parte de otra más numerosa, en la Sociedad Musical de Alberic”, señaló uno de los músicos.

Este año los nuevos educandos son Sonia Cortés, Maria Jesús Sanchis, Alexis Barrera, Elena Mompó, Roser Pelegrí, Elena Miquel, Lluís Pelegrí, Virginia Sanchis, José M. Muñoz, María Castel, Mireia Marco y Carla Barea.

Tres nuevos tubas
A continuación, desde la Sociedad Musical destacaron el ejemplo a seguir de tres educandos de “cuarenta y tantos años”, que, paso a paso, acudiendo a las clases de solfeo para adultos, mezclados entre los niños, tocando en la “bandeta” como unos más de ellos. De este modo, han entrado en la Banda de Alberic, tres nuevos músicos con la tuba a cuestas, que son un verdadero ejemplo de constancia y de solidaridad para con la banda de la Sociedad Musical de Alberic.

Los pueden observar en la imagen, a estos tres personajes dignos de toda alabanza. De izquierda a derecha están Pepe Bono Samblancat, José Beneito Esteve y Sergio Rodríguez Benavent quienes, a buen seguro, tratarán de aprender lo máximo y harán lo posible para colaborar con .

Han demostrado que es posible y que la edad no es inconveniente alguno para aprender. Preguntaron en su día de qué instrumentos estaba la banda más necesitada y no dudaron en dar un paso al frente. “Nos hacen falta tubas” ¡Pues ahí están los chavales!
----------------------------------------------------------

Simplement fantàstica la banda del poble. Mentre, es pengen cartells on es convida a assistir al concert que oferirà la banda el diumenge (que per cert aprofite per si la gent no ho sap, que pot anar en autobús apuntant-se a l'ajuntament fins demà), però aquests cartells porten més que una mera invitació, porten la llegenda: L'AJUNTAMENT AMB LA BANDA DEL POBLE (o un eslògan per l'estil, ja intentaré concretar-lo). Doncs jo dic, si tant està l'ajuntament amb la banda del poble, perquè no els fa la casa de la música d'una vegada?? Segur que els músics preferixen això que què els posen 7 o 8 autobusos per a que vagen a veure'ls diumenge...
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

La casa...

EntradaAutor: EstaVeuNoCalla » dc. set. 03, 2008 2:50 pm

Holes,

e llexit aixo que a deixat caure el Costructor aquest...

i la veritat esque me quedat de pedra, jo soc de la banda...
i asegure que SI que volem la casa de la música saps, pero nosaltres que anem a fer si aci la gent es com es i aço no abansa...

jo per mi faria totes les manifestacions o pasacarrers que feren falta pero jo no soc prou, jo no soc res...

I el alcalde ens a ajudat prou? si, a fernos il·lusions, ens va ensenyar els planols i tots estavem aixi, il·lusionats...ja pasen any i pico i ja hem perdut l'esperança...

Força!

..Els musics NO estan morts!!
EstaVeuNoCalla
No sap on es clava

Entrades: 6
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 6:19 pm
Ubicació: Algun pensament d'aquest poble

Nou projecte per a la casa de la música...

EntradaAutor: Penó de la Conquesta » dt. set. 16, 2008 11:38 pm

Bé, ja feia temps que no hem passava per ací però avui m'han donat una notícia que m'ha fet recordar aquest fil que encetàrem fa un temps.
Al ple municipal d'ahir es va aprovar, una altra vegada, un nou projecte per a la casa de la música...a vorer si aquest és el definitiu... perquè els músics d'Alberic és mereixen molt més que les (conforme ens informa EstaVeuNoCalla, per cert benvingut al fòrum del teu poble) promeses realitzades fins ara.

Esperem que, a qui corresponga, faja tot el possible perquè no es tornen a repetir els errors ocorreguts fins ara per a que aquest projecte no s'acabe dinamitant com tots els altres.

Salutacions.
Imatge
"La grandeza de una nación se mide por la forma en que trata a sus animales" (Mahatma Gandhi)
Abolim la tauromàquia!!! No al maltractament animal!!
Penó de la Conquesta
Espeòleg del polvorí

Entrades: 415
Membre des de: dc. nov. 08, 2006 9:35 am
Ubicació: Alberic - La Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: EstaVeuNoCalla » dg. set. 28, 2008 3:39 pm

sisi...a veure si perfi ens fan la casa...q no podem assajar al ras!

iinga
Mira puejes...
EstaVeuNoCalla
No sap on es clava

Entrades: 6
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 6:19 pm
Ubicació: Algun pensament d'aquest poble

Torna a: Millorar Alberic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant