PARA LOS LISTILLOS DE TOMI Y FUSTERIA

Idees per avançar en el poble.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

PARA LOS LISTILLOS DE TOMI Y FUSTERIA

EntradaAutor: EL LERELE » dv. nov. 09, 2007 6:19 pm

(Missatge editat per l'Administrador).
PARA LOS: SRS. MODERADOR, AL SR. FUSTERIA Y AL SR. TOMI
EN PRIMER LUGAR ME DIRIJO A Vd. Sr. MODERADOR CON EL DEBIDO RESPETO, PUES CREO QUE DEBERIA PARARLE LOS PIES EN ESTE FORO O AL MENOS FILTRAR A GENTE COMO EL SR. TOMI xxx xx xx xxxxxxxxxx Y ESTAS PRACTICAS SON PENALMENTE SEGUN NUESTRO SISTEMA JURIDICO-PENAL CASTIGABLES, IGUALMENTE AL SR. FUSTERIA PUES TODOS LOS CIUDADANOS SON INOCENTES "PRESUNCION DE INOCENCIA" HASTA QUE SE DEMUESTRE LO CONTRARIO. SR. MODERARDOR ESTAS PERSONAS SE ESCONDEN BAJO ESTE FORO Y CON SEUDONIMOS xxxx xxxx xxxx PARA LANZAR ACUSACIONES DIRECTAS CONTRA PERSONAS, xxxx xxxx xxxx ... xxxx. CASI CON TOTAL SEGURIDAD DEBERAN DE ACUDIR ANTE LA AUTORIDAD JUDICIAL CUANDO SEAN REQUERIDOS PARA ELLO AL IGUAL QUE EL RESPONSABLE DE ESTE FORO SINO IDENTIFICA A LOS DOS INDIVIDUOS Y ASI PODER ENPRENDER LAS ACCCIONES LEGALES SOLO CONTRA ELLOS.
EL SR. TOMI, CONCRETAMENTE ACUSA DIRECTAMENTE A UN AGENTE DE LA AUTORIDAD POLICIA LOCAL DE NARCOTRAFICANTE CUANDO NI LA JUSTICIA TAN SIQUIERA SEA PRONUNCIADO AUN POR SENTENCIA.
IGUALMENTE, A OTRA AGENTE DE POLICIA LOCAL Y SOLO HAY UNA AGENTE EN EL CUERPO O SEA SR. TOMI " SE COLUMPIO" EL ATAQUE DIRECTO TIENE NOMBRE Y APELLIDOS SOLO HAY UNA MUJER, xxxx ... xxxx Y EN LOS TIEMPOS ENQUE VIVIMOS UTILIZO ATAQUE DIRECTO, CONTRA EL HONOR DE LAS PERSONAS LE LLAMO xxxx PUES LE RECUERDO QUE VIVIMOS EN ESPAÑA Y CADA UNO ES LIBRE xxxx ... xxxx
SEGUIDAMENTE EL SR. TOMI SIEMPRE ESTA CONSTANTEMENTE ATACANDO Y DESCALIFICANDO ALA POLICIA LOCAL, QUE SIGA ASI QUE YA RESPONDERA EN LOS JUZGADOS, Y PARA COLMO SEÑORES LECTORES xxxx ... xxxx QUE NO PARA DE DEJAR PISTAS A LA POLICIA EN CADA UNO DE SUS MENSAJES, QUESI UN DIA LO PARO EL AGENTE"CERVELLO", ETC, JEJEJEJJE PUES YA SUPONGO A ESTAS HORAS SABRA LA POLICIA QUIEN ERES xxxx JEJEJEJJE
AHORA LE TOCA AL SR. FUSTERIA xxxx TODO ESTA MAL PARA EL TAMBIEN CLARO ESTA CONTRA LA POLICIA LOCAL, AHORA QUE TE PARECE QUE SEPAN LOS LECTORES QUE TU SR. FUSTERIA AYER JUEVES 08/11/07 Y DIA TRAS DIA, MEJOR DICHO NOCHE PARA QUE NO TE PUEDAN VER SACA SEÑORES LECTORES ASU PERRO POR LAS CALLES PARA MEARSE EN LAS ESQUINAS Y OTRAS NECESIDADES Y QUE DEBERIA DE HACER LA POLICA A HORA DENUNCIARTE, JEJEJJEJE
FUSTERIA, JUSTICIA PERO NO POR TU CASA QU E LISTO.
DEBERIAS DE TENER MAS EDUCACION PARA CON LAS PERSONAS, TE PREGUNTAS TU Y TU AMIGO TOMI ALGO TAN SIMPLE COMO LO SIGUIENTE: SI PASAN TANTAS COSAS MALAS SEGUN VOSOTROS POR PARTE DE LA POLICIA QUE OCURRIRIA SINO EXISTIERA POLICIA, PERO BUENO SUPONGO QUE SOLO VEIS LO QUE OS INTERESA PORQUE TE RECUERDO TU Y TOMI TAMBIEN TENEIS, PADRES, HERMANOS, FAMILIARES, TE PREGUNTAS ELLOS SI SON TAN EFICIENTES Y PROFESIONALES, Y CONCRETAMENTE EL SR. TOMI QUE IGUAL ALGUN DIA TIENE HIJOS. HERMANOS- ETC, xxxx QUE PASARIA?,,,, RELFEXIONA xxxx
BUENO SEÑORES LECTORES LES AGRADEZCO LEAN LO ESCRITO xxx ... xxxx, SEAMOS JUSTOS, Y AL SR. MODERADOR CORTELES, PUES NO PODEMOS DEJAR A ESTA GENTE IMPUNE DE DICHOS ACTOS ESCONDIENDOSE EN UN FORO, xxxx ... xxxx.

Missatge Editat per l'Administrador:
Si l'objectiu del present missatge era fer notar que havia un post que calia eliminar, ho has aconseguit i ja està eliminat del fòrum, no obstant, caus exactament en les mateixes acusacions (i inclús n'afegeixes d'altres), motiu pel qual em veig obligat a editar-te també el missatge.
Tenint en compte que és el primer post que fas, no l'he borrat integrament.
En quan a l'amenaça implícita que fas, es més be al contrari, primer inicia actuacions judicials i després, si arriben a terme, baix un mandat judicial ja identificaré a qui tinga que identificar, pel que a mi respecta, les identitats de tots els integrants del fòrum son secretes i si cal actuar disciplinariament contra algún membre, per això estan els moderadors, possat en contacte amb algún d'eixs o amb mi per a qualsevol queixa.
EL LERELE
No sap on es clava

Entrades: 2
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 5:31 am

EntradaAutor: Penó de la Conquesta » dv. nov. 09, 2007 8:21 pm

"Listillo", en el cas del forer Tomi, no se per on defensar-lo, perquè si es de veres que ha fet eixos comentaris no se quina defensa es pot al·legar, però en el cas de Fusterià, si li abellix, et pot denunciar a tu, perquè no se si sabràs, tan posat en el tema que estàs, que l'espionatge també està penat en el "sistema jurídico-penal", així que eixa declaració teua del dia i acció que realitza el Sr. Fusterià ("dia tras dia" vol dir que ja t'has fixat més d'una vegada) pot considerar-se com a tal delicte. Si ens fiquem així ací hi ha per a tots.

Si tant valent eres perquè no has escrit en el teu nom original? això com és que també t'amagues darrere d'un pseudònim? Ben simple la cosa, perquè és lo mes normal al entrar en un lloc com aquest, ficar-te un "alias".

Mira per si de cas, el teu comentari ja està guardadet, per si cal presentar-ho com a prova acusatòria. Li demanarem a l'administrador que ens facilite la teua identitat. A vore qui es el que respon davant l'autoritat judicial.

Si ens ficàrem a mirar un per un tots els comentaris de tots i cadascun dels forers, quasi quasi ens n'aniríem tots a la "carjola", jo el primer. Dixem-nos de tonteries, que no crec que la senyora/eta policia, s'haja molestat (i fins i tot m'atreviria a dir que ni sap, ni li importa, que se l'haja mencionat per ací) per un comentari aïllat d'una persona. És, o deu ser, lo mal de tindre un lloc de treball de cara al públic, que sempre estàs en el punt de mira d'alguna que altra boca.

I sincerament, jo també dic, ací, i per a que ho llegisquen tots, que hem pareix que l'autoritat d'aquest poble no és, lo suficientment competent, del que un poble com Alberic es mereix. A vore si ara no podrem opinar lliurement del que ens parega que està bé o està mal fet per part dels nostres polítics o autoritats responsables de la ciutadania.

Ah, i per acabar, si el gos de Fusteria, és pixa en algun lloc, el xic no ho pot evitar. L'animal no és una persona que pugues dir-li que pixe o deixe de pixar, per tant si els hem ocupat el seu terreny a base de carrers i finques, no tindràn més remei que fer-ho a l'asfalt o a les cantonades. O mira, aprofitant el tema, si l'ajuntament habilitara zones on els animals pugueren anar a fer les seues necessitats no tindríem eixe problema.

Au salutacions a tots, i no ens calfem tant el cap pel que diguen o deixen de dir a un fòrum.
Penó de la Conquesta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 09, 2007 9:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
"La grandeza de una nación se mide por la forma en que trata a sus animales" (Mahatma Gandhi)
Abolim la tauromàquia!!! No al maltractament animal!!
Penó de la Conquesta
Espeòleg del polvorí

Entrades: 415
Membre des de: dc. nov. 08, 2006 9:35 am
Ubicació: Alberic - La Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: KGB » dv. nov. 09, 2007 9:12 pm

Me pareix Un Post tant incoherent com destrellatat, amb tots els repectes, però has atacat a dos persones que ningun mal t'han fet a tu, a no ser que sigues Policia :roll: que comense a pensar-ho, perque la base de les acusacions es basen amb el tema de ''lo'' dels meravellosos policies d'Alberic (Dic meravellosos perque a que no m'acuses ami també, aunque crec que també hem tindràs fixat ami, perque tal com a dit Penó, podries acusar a tot el món)
I no Parlem d'aquesta informació que ens has donat, que si va a passetjar nosequé, perque abanda de ser també il·legal l'epionatge aquest, a les normes del forum també esta castigat, es revelació de vida privada, bé, savem que no dius el nom ni res, però heu veig abusiu.

Torne a dir que hem pareix un trellat de post, perque si creus personalment que s'ha fet un atac cruel a la policia, més val que informes sols a un moderor o a tots però no poses açó en públic i els acuses ja que segurament sols t'auràs llegit aquell post i a despertat la ravia que tens dins.
El Lerele ha escrit:...ESTAS DOS PERSONAS POR LLAMARLES DE ALGUNA MANERA PORQUE NO MERECEN TAL RESPETO, PERO BUENO SOY MAS EDUCADO QUE ELLOS

Doncs jo crec que no.

Penó ha escrit:Ah, i per acabar, si el gos de Fusteria, és pixa en algun lloc, el xic no ho pot evitar. L'animal no és una persona que pugues dir-li que pixe o deixe de pixar, per tant si els hem ocupat el seu terreny a base de carrers i finques, no tindràn més remei que fer-ho a l'asfalt o a les cantonades. O mira, aprofitant el tema, si l'ajuntament habilitara zones on els animals pugueren anar a fer les seues necessitats no tindríem eixe problema.

D'acord estic, però crec que no val la pena contestar a aquest tipus de infamies, crec que no hi ha que donar explicación de perque el gos fa això...com si fora l'unic gos que ho fa xè! (Aconselle a Lerele que no tinga gos...perque no se com farà front a les necessitats bàsiques d'ell) personalment, per part de Lerele, veig mes Greu que espie a una persona i que diga que fa i quin dia, que no que un gos pise un cantó. Calla que alomillor li pisa el seu cantó i per això esta tan molest també.
||"Intercanviar arguments amb una persona que ha renunciat a la lògica és com donar-li medicines a un mort" ||
KGB
Festero casallero

Entrades: 210
Membre des de: ds. abr. 21, 2007 3:54 pm
Ubicació: Alberic City

EntradaAutor: fusterià » ds. nov. 10, 2007 1:46 am

IGUALMENTE AL SR. FUSTERIA PUES TODOS LOS CIUDADANOS SON INOCENTES "PRESUNCION DE INOCENCIA" HASTA QUE SE DEMUESTRE LO CONTRARIO. SR. MODERARDOR ESTAS PERSONAS SE ESCONDEN BAJO ESTE FORO Y CON SEUDONIMOS COMO LOS COBARDES PARA LANZAR ACUSACIONES DIRECTAS CONTRA PERSONAS

¿Senyor/a? EL LERELE, hem pot dir exactament on acuse jo, i a més directament, a algú? No és això mateix el que ¿vosté? està fent, i baix un pseudònim? Dóna la cara (bé nom i cognoms en aquest cas) si tant repulses l'expressió baix pseudònims als fòrums.

AHORA LE TOCA AL SR. FUSTERIA, OTRO QUE TAL LE LLAMAREMOS EL "SALVADOR" TODO ESTA MAL PARA EL TAMBIEN CLARO ESTA CONTRA LA POLICIA LOCAL, AHORA QUE TE PARECE QUE SEPAN LOS LECTORES QUE TU SR. FUSTERIA AYER JUEVES 08/11/07 Y DIA TRAS DIA, MEJOR DICHO NOCHE PARA QUE NO TE PUEDAN VER SACA SEÑORES LECTORES ASU PERRO POR LAS CALLES PARA MEARSE EN LAS ESQUINAS Y OTRAS NECESIDADES Y QUE DEBERIA DE HACER LA POLICA A HORA DENUNCIARTE, JEJEJJEJE

Primerament, a ningú li importa quan trac jo a passejar el meu gos al igual que més de la meitat del poble que tenen gos, i que a més gran part d'ells passegen sense cadena, cosa que, no sé si has llegit la llei referent als animals domèstics, està prohibida. Segon, la policia me la he trobada en mil i un passejos més d'una vegada a la nit i mai m'ha dit res, ni ho farà ja que no hi ha lloc on diga que els gossos no poden pixar al carrer, i que a més no sé si t'has fixat el meu gos no pixa en un sol cantó, l'educat bé. Les necessitats el meu gos les fa a casa, o abonant els jardins de la ciutat, dóna-li gràcies.

PERO BUENO SOY MAS EDUCADO QUE ELLOS.
ESTE TIPO DE GENTES PUES ME INDIGNA PROFUNDAMENTE ESTOS TIPOS

Ni que ho digues xicon ni que ho digues. Segur que eres molt millor que nosaltres... :roll:

Ah, i en aquest país (i em referisc a Espanya) no sé si saps que existeix la llibertat d'expressió i que a més en cap moment jo he acusat a ningú ni amb noms ni amb dades.
Doncs bé, ací tenim una imatge del que fan els nostres benvolguts policies, un matí darrere d'un altre.
M'he pres la molèstia d'esborrar les persones que ixen a la foto, i les cares dels 4 policies de torn. Per allò de la intimitat i tal..

Jo done la meua opinió sobre el que fan els policies cada matí i pregunta-ho als aproximadament 400 estudiants que van al institut cada matí a veure que et diuen, aleshores segons la teua versió podriem convertir l'institut en una presó perquè clar tots deurem comparéixer davant la llei.
Ah sí, també, no sé si t'has fixat que en aquest post han parlat més de 12 usuaris, quasi tots en opinions contràries a l'actuació de la policia (ha sigut l'únic post on hem estat tots d'acord, enhorabona) i jo tan sols tinc 3 xicotets post. Que sóc l'únic a qui has conseguit averiguar l'identitat? O tens por dels altres? Perquè pel que veig tan sols et claves en dos menors de 18 anys.

A més a més, com bé han dit, espere que no hages espiat les meues direccions IP ni cap cosa ja que això si que és delicte penal.

PD: Senyor molt educat, pel que es veu vosté no s'ha llegit les normes del fòrum, i crec que ha incorrés en una falta molt greu:
-Informació Privada: Aquest és potser un dels temes mes delicats en tota la xarxa. Des de la moderacio anem a estar molt atents i anem a ser molt severs amb qualsevol vulneració de la privadesa o intimitat de qualsevol usuari (sense el seu consentiment).
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

mistge privat per a lerele

EntradaAutor: tomi » dt. nov. 13, 2007 6:18 pm

mira señor o señora LERELE.
per primera i principal jo puc criticar lo que a mi em done la gana perq no estic dabant una dictadura com forme estaba fa uns anys.

per segona: jo conte el que vaig llegir a un articul del "diario levante el mercantil valenciano" a on es navara que el mister valencia i policia de la localitat de alberis habia esta arrestat per traficar en cotxes importats o robats i per posesio de armes , aixi que jo conte un fet contrasta. el dia que vuiga busque el articul i l'hi l'envie.

per tercera: en ningun moment descalifique a la senyora agent del cos policial de alberic, si sap llegir entre parentesis deia que no estaba en contra de la seva sexualitat. aixi que en ninguin moment descalique señ@r LERELE.

si voste creu que lo que conte son pistes probables para endivinar la meva identitat, pues alla tu.lo que conte potser que no matja pasat a mi, que jo no siga del poble o inclus que siga mentida(que dic que no es).aixi que ja pot anat buscanme.

i despres disli que pels descalificatius que ens a dit tant a mi com a fusteria tambe son comdenables ante un jutje i iclos mes que les injuries que diu que e desbocat en este foro.

crec que estic en un pais lliure de OPINIO i escric opinio en mayuscules perque la gent que em llegi vora que jo opine sobre un tema al foro, no mespreé a ninguna persaona i menys la insulte con jo me sentit insultat per voste lerele.

torne a llegir el text si encara es pot i si no pot, parle amb l'administrador para que el fique atra vegada aixi ixim de duptes.
tomi
Clavant-se en "fregaos"

Entrades: 54
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 4:02 pm

ai lerelelelelelelelele

EntradaAutor: silencio » dt. nov. 13, 2007 6:58 pm

xe xe xe xe xe xe.

creo que te as pasado tres èblos con tus palabras lerele, porq tanto tu, como fusteria i tomi tienes derecho a opinar lo que quieran.
tanto bombo que les a dado a sus escritos, yo los visto como un articulo de opinión y te digo mas lo hemos visto yo y todos lo que lo leimos porq si que tienes razon en que alomejor las formas no son buenas pero uno por otros no entendemos y si uno se pasa se lo decimo no amenazamos como tu. lo tienes claro.

si con el primer escrito mira la que as montado no quieo ni imaginar cuando te ya estes mas rodado en esto del foro. espero que no armes un guerra civil, ejejjeje.

tomatelo con mas calma y no te sientas ofendido por la opiniones, por que te puedes sentir mal o bien pero al fin son solo opiniones lerele, no e visto en ningun caso maldad por parte de tomi o de fusteria hacia los policias.
EL MUNDO EN MI MANO
silencio
Agarrant-li el gustet

Entrades: 31
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:56 pm

Torna a: Millorar Alberic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant