De construcciones i chapuzas al pueblo de Alberic

Idees per avançar en el poble.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

De construcciones i chapuzas al pueblo de Alberic

EntradaAutor: Constructor » dv. set. 28, 2007 6:26 pm

Estimats amics, com a constructor professional, he decidit crear aquest fil, per a que parlem de les múltiples obres que es realitzen a Alberic, no ja per a que les posem a caldo, si no per a fer crítiques constructives.

I per a començar us propose una obra molt important. L’obra de davant de la guàrdia civil. FADESA. És estrany que després de varis anys fent propaganda a bombo i platillo encara no s’haja construit res. Si la companyía no ha pogut vendre tots els pisos que pensava, perque molta gent no vol viure a Alberic, pot ser ho haja paralitzat. Si jo fora comprador, ja tremolaria de veure que he pagat i no tinc ni tarongers.
Constructor
Agarrant-li el gustet

Entrades: 26
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:42 pm

EntradaAutor: Constructor » dv. set. 28, 2007 6:27 pm

Amb respecte als atascos del carrer Colón que tant s'anomenen, he de dir que la solució exigeix pensar un poquet als senyors polítics (per exemple fer el carrer de un sols sentit, deixar estacionar sols a una filera de vehicles: mes par/impar...), però això és demanar massa.

El 99% del pressupost que hi havia per a millorar el carrer Colón, es va destinar a reasfaltarlo, per a que els pobres funcionaris i membres de l’ajuntament, policia local... pogueren transitar per éste carrer tal i com es mereixen. Com a constructor professional aplaudisc el fet de tirar un pam d'asfalt a tot el carrer, tal vegada si hagueren tirat 2 pams s’aniria un poquet més finet. Bravo campions!
Constructor
Agarrant-li el gustet

EntradaAutor: red » dv. set. 28, 2007 7:11 pm

Benvingut Sr constructor al forum d'Alberic.
Espere que no ens prepare molts PAI i ens deixe sense llocs...
jejejeje
Per cert molt guapo en la foto del avatar.
red
Campió de Xamelo

Entrades: 893
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 2:58 am
Ubicació: Molt a dins del meu mon interior...

EntradaAutor: fusterià » dc. oct. 03, 2007 4:24 pm

Aprofite jo també per a donar-te la benvigunda Constructor.
Bé la imatge que tinc jo dels constructors, professionals i aprofessionals, no és que siga molt bona degut al que ens passa els ultims anys... a veure si pots canviar-la... jeje.

Bé referent al que has dit doncs jo hem pensava que això de FADESA era una constructora que s'encarregava de la venda de cases al Sector R, i que pel que he vist als cartells publicitaris ja va per la 2a Fase de venda. És així o estic equivocat?

En quant al tràfic al carrer Colon... doncs que dir... estem igual des de fa molts anys... Ahir vaig haver d'anar fent S perquè hi havia cotxes en doble fila uno si uno no... Clar està que la policia per ahi no estava...
La culpa? Dels qui aparquen, dels qui no posen solució al problema d'aparcament...
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: Constructor » dv. oct. 12, 2007 1:03 pm

Una de les últimes destrosses més grans que he vist al poble d'Alberic ha sigut la reconstrucció de l'acera del Calaluna. No sabeu com de mal han ficat les rajoles, s'han quedat desnivells molt grans.

Deuríen d'instal·lar una senyal de tràfic que indicara precaució per a la gent major, gent menuda i dones amb carret. Per a caminar per ésta acera sería important que circulareu amb un automòvil 4x4 o una canya de montanyerisme. Ara, ja no cal ni comentar la que s'arma ahí quan plou, han tingut la meravellosa idea de construir una acera més baixa que la calçada, amb lo qual senyors vianants, si plou: agafen un helicopter!
Constructor
Agarrant-li el gustet

EntradaAutor: fusterià » dv. oct. 12, 2007 2:00 pm

Sí i el tipus de marbre d'ixes voreres es clarament antirelliscaments... agafeu la barca que estos dies ens anem a banyar...
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

Per una vivenda digna.

EntradaAutor: NAT » dj. oct. 25, 2007 10:24 pm

Benvingut al foro Constructor.
Jo tampoc tinc molt ven vist aquesta profesió ja que el seu mercat depredaor afecta al terrirtori,he sigut victima d'abusos urbanistics i soc anticonstitucional per no poder disposar d'una vivenda digna.
¿Per a quan penseu fer vivendes que pugam pagar?Per supost vivendes dignes,90m2 i cualitats normals.
Avui ha eixit la noticia de que les inmobiliaries més importants auguren una pujada del preu de la vivenda.¿A qui van dirigides aquestes vivendes?.A nosaltres esta clar que no.
Em pareix vergonyos que la gent tinga que anarsen del seu poble per aconseguir una vivenda digna.Els nostres avis i pares han fet aquest poble i els fills el tenen que abandonar.
¿A que juen els politics?
Som perque hem sigut,serem perque som.
NAT
Boig de la mona

Entrades: 735
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 1:01 am
Ubicació: Dins del País Valencià,entre Pinto i Valdemoro

Mentides i anredros.

EntradaAutor: Constructor » dg. oct. 28, 2007 2:40 pm

Amic Nat:

En el teu escrit comentes que la construcció afecta al territori; és cert, però la qüestió es: ¿Com pot créixer un poble si no és horitzontal i verticalment? ¿On podrán viure els nous veïns i les futures generacions?

Ja sé que tots els ciutadans desitgen una vivenda per poder emanciparse, i jo ara vaig a donar-vos uns arguments que espere que us façen entendre un poc, segons el meu punt de vista el perquè la vivenda ha encarit tan en els últims 10 anys.

Abans, almenys en els pobles, molts ciutadans compraven un solar i acudien a un arquitecte per a dissenyar un plànol, el qual facilitaven a una empresa constructora. Bé, els costos del client es repartien en diversos agents: arquitecte, tributs locals, constructor i el llumener, el fontanero, tallista, pintor, rejoler...

Avui en dia això ha canviat perquè és la empresa promotora (que pot ser una empresa immobiliària, una empresa constructora o una empresa independent) la que encarrega una obra a tots els agents mencionats abans, i aquesta s’encarregarà de vendre el pis al client final i obtindre un benefici. Ja l’hem liat. És la comoditat de que ens ho façen tot, i pagar a un sol agent. Això té un cost molt alt. La realitat es que un pis pot costar a la empresa promotora des de uns 60.000€ (pot variar en funció del preu del solar). A més, cal tenir en compte que ja no hi ha tants espais dins la ciutat com abans, amb lo que el preu del solar s’ha encarit també molt.

Com mencionava, els grans canvis s’han produït des de fa uns 10 anys, abans amb unes 7 visites, el agent inmobiliari tenía venut un pis, ara necessita exposar el mateix pis unes 30 vegades, però el més trist es que el pis es ven, i mentre hi haja gent disposada a pagar eixos preus, hi haurà preus alts.

També es veritat que els polítics han tingut un paper molt important en aquest mercat, degut a la manca de terrenys. He sentit que hagueren pogut matar a l’alcalde de Polop per bloquejar uns projectes urbanístics: indignant. Ja m’ho deien: “La gent mata per diners”.

Esperem que hi haja una gran caiguda de la demanda de vivendes i els preus s’estaquen una temporada. Ara, mentrestant jo visc en casa dels meus pares, com molts de vosaltres.

En condol al antic alcalde de Polop, vull dir que no soc constructor de professió com alguna vegada he dit, sino estudiant.
Constructor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 29, 2007 11:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Constructor
Agarrant-li el gustet

Cuidar del medi

EntradaAutor: NAT » dl. oct. 29, 2007 6:07 pm

Per a continuar creixent no fa falta destruir el medi i cambiar la forma de viure de la gent.
Anem de cami de les ciutats on la gent es considerada "rates de ciutat" per la forma de viure. Viure per a treballar i pagar.

El tema urbanistic s'ha desvaratat i pense que ja es hora de que el Estat controle aquest sector.Hi ha que garantir una vivenda digna a cada ciutada(Art.47) i ara més que mai.
Som perque hem sigut,serem perque som.
NAT
Boig de la mona

Entrades: 735
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 1:01 am
Ubicació: Dins del País Valencià,entre Pinto i Valdemoro

EntradaAutor: Constructor » dg. des. 23, 2007 6:49 pm

Mireu que divertida s'ha quedat l'acera de la glorieta. Aneu espall o es caureu per un forat.

Imatge

Imatge
Constructor
Agarrant-li el gustet

EntradaAutor: Constructor » dg. des. 23, 2007 7:06 pm

Plataforma per un alberic net!

Imatge

Imatge
Constructor
Agarrant-li el gustet

EntradaAutor: Constructor » dl. des. 31, 2007 4:51 pm

Hola amics, pareix que li he agafat el gustet de càmera en mà, inmortalitzar les millors imatges del nostre poble. Espere que us alegren la visita al espai de millorar Alberic.

Imatge

Imatge

Imatge
Constructor
Agarrant-li el gustet

EntradaAutor: KGB » dc. gen. 02, 2008 3:02 pm

Respecte a l'última foto, que ja es va parlar anteriorment, és normal una redona inclinada i amb altures i tan a prop de la finca en construcció?
(a l'esquerra)

PD: L'altre dia un cotxe es va estampar contra les valles del passeig de la glorieta, podria ser el causant de que moltes d'aquestes valles estiguen tortes o arrancades :?
||"Intercanviar arguments amb una persona que ha renunciat a la lògica és com donar-li medicines a un mort" ||
KGB
Festero casallero

Entrades: 210
Membre des de: ds. abr. 21, 2007 3:54 pm
Ubicació: Alberic City

EntradaAutor: alberiqueny_85 » dj. gen. 03, 2008 3:56 pm

Efectivament, KGB, l¡altre dia un cotxe es va estampar en una de les valles... despres de que uns estrangers que anaven feia bona estona pegant voltetes pel poble, a velocitats extremes (molt ràpid) i amb un pet que no s'aclarien, li pegara per darrere a este cotxe.
Quan acudi la policia, despres de vore que estos individus anaven pikats, es creuaren de braços i els deixaren anar, mentre la gent els preguntava: "no aneu a fer-los la prova d'alcoholemia?" i la resposta dels policies va ser: "es que no tenim l'aparell per a fer l aproveta...".

Tenim un poble brut, trencat, etc., i a mes unes autoritats i "forces de seguretat" un poc... anem a dir que deixen molt que desitjar.

Algu te alguna solucio per a poder remediar aço???

FELIÇ ANY NOU A TOTES I TOTS!!!
Sols farem gran Alberic si eliminem rastres de rencor, i ideologies i colors, tots junts, i sols amb la idea, de millorar lo nostre. Es eixe moment, serà quan ho conseguim.
alberiqueny_85
Clavant-se en "fregaos"

Entrades: 69
Membre des de: ds. març 24, 2007 2:41 am
Ubicació: ALBERIC - València

EntradaAutor: ahnacoff » ds. maig 03, 2008 4:19 pm

Constructor ha escrit:Mireu que divertida s'ha quedat l'acera de la glorieta. Aneu espall o es caureu per un forat.

Imatge

Imatge

jo es q flipe mb la gent, es criticar per criticar.

si sa trencat la trampeta de la llum, esta clar que niaurà q cambiarla, pero ostia! an ficat un cono de perill. q voleu mes? qla cambien al instant. esta clar que les coses porten faena, i despues de una cosa latra.

no pense q siga per a tant. nia un forat, se fica un cono, i quan puguen els obrers o els electrics aniran y posaran una tapa nova.

res mes.
ahnacoff
No sap on es clava

Entrades: 15
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 8:50 am

Següent

Torna a: Millorar Alberic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant