De construcciones i chapuzas al pueblo de Alberic

Idees per avançar en el poble.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

EntradaAutor: Constructor » dg. maig 04, 2008 3:31 pm

Hola ahnacoff, Benvingut a l'espai de construccions i chapuçes.

Veig que estàs fent un màquina en politica antistrés:

ahnacoff ha escrit: no pense q siga per a tant. nia un forat, se fica un cono, i quan puguen els obrers o els electrics aniran y posaran una tapa nova.

Que et pareix la següent foto?:

Imatge

No em diràs??
"No pense que siga per a tant, si l'acera de la Glorieta està 2 mesos sense valles aixo vol dir que pot pasar sense valles. Quan puguen els tecnics de l'ajuntament aniran i posaran unes valles noves, mentretant deixeulos tranquils, que pobrets ja tenen prou feina. Sobre que els cotxes puguen aparcar dalt l'acera no em pareix mala idea ja que era sols un momentet i la grua tarda unes 2 hores en arrivar"
Constructor
Agarrant-li el gustet

Entrades: 26
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:42 pm

EntradaAutor: KGB » dl. maig 05, 2008 3:40 pm

ahnacoff ha escrit:

jo es q flipe mb la gent, es criticar per criticar.

si sa trencat la trampeta de la llum, esta clar que niaurà q cambiarla, pero ostia! an ficat un cono de perill. q voleu mes? qla cambien al instant. esta clar que les coses porten faena, i despues de una cosa latra.

no pense q siga per a tant. nia un forat, se fica un cono, i quan puguen els obrers o els electrics aniran y posaran una tapa nova.

res mes.

Si, però si el problema ja porta molt de temps tenim perquè esperar, com tu dius, encara a aquestos ''electrics o obrers'' ?¿

Segur que si la teua casa, concretament, la cera o qualsevol lloc públic o de trànsit que es situa prop de ta casa es trobara en estat pèsim segur que no et donaria tant igual.
Criticar per criticar no. así s'aporten crítiques ''constructives'' (MAI MILLOR DIT :D ) i ho fem perquè ens preocupa l'entorn del qual vivim que al fi i al cap, paguem entre tots i ens el volem trobar com ens agradaria.
||"Intercanviar arguments amb una persona que ha renunciat a la lògica és com donar-li medicines a un mort" ||
KGB
Festero casallero

Entrades: 210
Membre des de: ds. abr. 21, 2007 3:54 pm
Ubicació: Alberic City

EntradaAutor: ahnacoff » dl. maig 05, 2008 9:02 pm

Constructor ha escrit:Hola ahnacoff, Benvingut a l'espai de construccions i chapuçes.

Veig que estàs fent un màquina en politica antistrés:

ahnacoff ha escrit: no pense q siga per a tant. nia un forat, se fica un cono, i quan puguen els obrers o els electrics aniran y posaran una tapa nova.

Que et pareix la següent foto?:

Imatge

No em diràs??
"No pense que siga per a tant, si l'acera de la Glorieta està 2 mesos sense valles aixo vol dir que pot pasar sense valles. Quan puguen els tecnics de l'ajuntament aniran i posaran unes valles noves, mentretant deixeulos tranquils, que pobrets ja tenen prou feina. Sobre que els cotxes puguen aparcar dalt l'acera no em pareix mala idea ja que era sols un momentet i la grua tarda unes 2 hores en arrivar"

i aixo es culpa de que no i asquen valles? aixó es culpa del cap de suro que aparca dalt l´acera. no tendria q fer falta que ficaren valles per a que la gent no estacionara dalt l´acera.
i si vas per l´acera i et molesta, lo normal es que toques a la policia local que per aixo esta.
ahnacoff
No sap on es clava

Entrades: 15
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 8:50 am

EntradaAutor: fusterià » dl. maig 05, 2008 9:57 pm

Xe mira constructor ja t'han fet cas i tot. Hui tens la glorieta plena de rotllo d'obra entre arbre i arbre. Sembla ser que dintre de poc tindrem de nou tanques. A veure que modernistes ens les posen xD
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: Constructor » dj. maig 08, 2008 10:21 pm

Hola Ahnacoff.

Les valles a les que em refería en el meu missatge eres les que separen l'asfalt dels arbres i plantes, i dels arbres i plantes de l'acera. Es pot observar a la foto.

Respecte el caps de suro que aparquen en l'acera, es dificil d'evitar, perque sempre hi ha algun que altre garatje entre els edificis i deu haver prou espai per a que entren vehicles.
Constructor
Agarrant-li el gustet

Valles a la Glorieta

EntradaAutor: Constructor » dl. des. 29, 2008 7:47 pm

Senyores i senyors:

Que estem en crisi, que podem posar un belem, pero no podem posar valles a la Glorieta.
Constructor
Agarrant-li el gustet

Pàgina web de l'ajuntament d'Alberic?

EntradaAutor: Constructor » dj. feb. 19, 2009 10:29 pm

Benvolguts senyors i senyores, tot un poble com ALberic, i la pàgina oficial de l'ajuntament pareix un vertedero?
Per a que li paguen a l'informàtic de l'ajuntament?
Som la vergonya de la Ribera, Encara estem en el segle XIX...
Constructor
Agarrant-li el gustet

Anterior

Torna a: Millorar Alberic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant