Paràsits als contenidors de basura

Idees per avançar en el poble.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

Paràsits als contenidors de basura

EntradaAutor: Odín » dl. nov. 13, 2006 2:10 am

Aquést tema el cree, per a millorar la igiene dels carrers del nostre poble, no soc raciste, mai ho he sigut, pero una cosa, es ser raciste amb els imigrants que inunden el nostre poble i l'altra que em desagrade vore families imigrants escarbant als contidors de basura.

Vos explique.

Açò de que estiguen esperant, tots els dies, al cantó del Consum a que tiren les sobres que no volen del supermercat per a agafaro ells, em dona exactament igual, ja s'apanyaràn si pillen una intoxicaciò. Lo que no em fa ni punyetera gràcia, es que comencen a escarbar els contenidors deixanto tot fet un asco, embrutant els nostres carrers. I açò no es un dia, no, son tots els dies, i ho sé perque soc testic, ho puc asegurar. Conéc a gent, que ja m'ha comentat, que els demanaren per favor a aquesta gent que no embrutaren res ni revolicaren deixant els cartons, papers, plastics o sobres de menjar al carrer, aquestos, no els feren ni punyetero cas i damunt amb burles... no sé, jo ho veig un poc de falta de respete per als Alberiquenys, ja que ni siquiera, estàn al seu país, al revés, a día de vui, els ho estém permitint cuasi tot.

Torne a apuntar, que no es per racisme, es per igiene, per al bé del nostre poble i també, per al be de la salud seua, perquè eixos productes, si es tiren al contenidor no serà per altra cosa perque estiga tot caducàt e inservible, m'explique?

Que opineu?
Odín
Festero casallero

Entrades: 214
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 1:43 pm
Ubicació: Alberic

Jo opine...

EntradaAutor: Morena » dl. nov. 13, 2006 11:07 am

que tens tota la raó del món, jo alguna vegada he fet aquest comentari (no al fòrum) i m'han dit racista però no es racisme sino civisme, al cantó de ma casa hi ha un contenidor i uff...sempre està fet un asco i sempre veus a les xiques extrangeres que venen amb el carró de bebe buit per a carregar, jeje, aixo mira..em dona igual perque crec que quan una persona arreplega de la basura es perque realment esta necesitada pero es que lo que no volen ho tiren a terra i després fa tot una olor...

Que opineu dels horaris de fem?? Perque els dissabtes de matí ja està tot ple!! jeje, i puja una olor més guapeta...

Aquests temes m'agraden més que l'altre fòrum!! :P
Carpe Diem!!
Morena
Clavant-se en "fregaos"

Entrades: 64
Membre des de: dv. nov. 10, 2006 1:03 pm
Ubicació: Alberic!

EntradaAutor: KarKaMaL » dl. nov. 13, 2006 12:16 pm

Jo recorde que hi havia caritas al poble,... algú sap si encara existeix?
KarKaMaL
Alberiqueny xarrador

Entrades: 177
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 12:48 pm

EntradaAutor: Odín » dl. nov. 13, 2006 12:52 pm

KarKaMaL ha escrit:Jo recorde que hi havia caritas al poble,... algú sap si encara existeix?

No tinc ni idea... pero si seguira caritas no creus que açò que està passant no pasaría?

No sé... açò es una poca vergonya, jo no vuic que deixen el meu carrer gorrino per la necessitat d'aquests paràsits, i els dic paràstits perque ho són, vuigueu o no, gent que no te on anar, no te ni un duro ni siquiera aigua per llavarse i recurrixen a lo més miserable que poden: alimentarse de la basura que hi ha als contenidors.

Açò hi ha que pararo.
Sr.Alcalde, faja bé les seues obligacions i pose fi a açò! Menos anar al bar a ferse els cubatetes i més posarse en els seus càrrecs d'alcaldía.
Odín
Festero casallero

KarKaMaL

EntradaAutor: KarKaMaL » dl. nov. 13, 2006 2:27 pm

Ei Odín, Creus tu que l'alcalde és el responsable de ke tingam al poble més emigrants dels que podem admetre... Em pareix molt bé que no et caiga bé l'alcalde però tirar-li la culpa d'açò em sembla un poc exagerat.

En el consum mercadona etc d'altres pobles,... no hi han emigrants menejant la basura?

el problema de fons tots sabem quin es, si n'entren més dels que podem donar-los faena...
KarKaMaL
Alberiqueny xarrador

Re: KarKaMaL

EntradaAutor: Odín » dl. nov. 13, 2006 3:21 pm

KarKaMaL ha escrit:Ei Odín, Creus tu que l'alcalde és el responsable de ke tingam al poble més emigrants dels que podem admetre... Em pareix molt bé que no et caiga bé l'alcalde però tirar-li la culpa d'açò em sembla un poc exagerat.

En el consum mercadona etc d'altres pobles,... no hi han emigrants menejant la basura?

el problema de fons tots sabem quin es, si n'entren més dels que podem donar-los faena...

Pues, en part, si que es la culpa d'ell, perque podría donar ordre a la policía que desalojara esta gent o els clavara canya per a que no enbrutaren ni feren un asco els carrers.
Odín
Festero casallero

EntradaAutor: Jo mateix » dl. nov. 13, 2006 7:04 pm

Estic totalment d´acord amb Odín, Morena i karkamal. Afegir que encara que càrites els donara menjar, a estos els te igual, és un estil de vida que porten incorporat en le seua infracultura, jo tampoc soc racista però sí realista.
Jo vullc inmigrants regularitzats, amb els seus drets i amb els seus DEURES, però no vullc misèria, per aixó que s´hagueren quedat a casa seua.
La extrema derecha y la extrema izquierda son dos caras de la misma moneda.
Jo mateix
Amant de la muntanyeta

Entrades: 140
Membre des de: ds. nov. 11, 2006 10:58 pm

EntradaAutor: KarKaMaL » dl. nov. 13, 2006 11:26 pm

Odín ha escrit:
KarKaMaL ha escrit:Ei Odín, Creus tu que l'alcalde és el responsable de ke tingam al poble més emigrants dels que podem admetre... Em pareix molt bé que no et caiga bé l'alcalde però tirar-li la culpa d'açò em sembla un poc exagerat.

Pues, en part, si que es la culpa d'ell, perque podría donar ordre a la policía que desalojara esta gent o els clavara canya per a que no enbrutaren ni feren un asco els carrers.

Si l'alcalde ordenara tal cosa li montaveu un número de collons de mico que si es xenòfob, un racista, que alberic és per als rics que els pobres no caben... no home no...
KarKaMaL
Alberiqueny xarrador

EntradaAutor: BOR » dl. nov. 13, 2006 11:35 pm

KarKaMaL ha escrit:Jo recorde que hi havia caritas al poble,... algú sap si encara existeix?

Clar que exiteix Caritas,esta organizaciò catòlica es de les mes antigues de Espanya si no es la més, però te raò JÒ MATEIX son de etnies gitanes i ja saveu qu'els nostres antigament també ho feen igual arreplegaven tot lo que mosatros no voliem,es la seva forma de viure arrastranse per les basures.
BOR
Consumidor de mona

Entrades: 80
Membre des de: dv. nov. 10, 2006 11:39 pm
Ubicació: ALBERIC

EntradaAutor: BOR » dl. nov. 13, 2006 11:38 pm

KarKaMaL ha escrit:
Odín ha escrit:

Si l'alcalde ordenara tal cosa li montaveu un número de collons de mico que si es xenòfob, un racista, que alberic és per als rics que els pobres no caben... no home no...
El Sr. Alcalde es el qui els empadrona si bol,així que si no bol els pot despajar del poble, però es coneix que eixos també voten???????????????? :lol:
BOR
Consumidor de mona

Entrades: 80
Membre des de: dv. nov. 10, 2006 11:39 pm
Ubicació: ALBERIC

EntradaAutor: Odín » dt. nov. 14, 2006 1:03 am

Racistes??
No, no, no, no!!
A vore, qui vuiga que pense que es racista, pues que ho pense, el Alcalde li entraría per una orella i li eixiría per altra.

Mira com per ejemple en Tous no ni ha ni un moro, ni ruso, ni ecuatoriano, ni peruano, ni ucraniano, ni rumano (i seguix la llista...)
Per algo serà no?? Dic jo, vamos...

Si así tením a aquésts paràsits es perque al Sr.Alcalde li dona la real gana, si no, así no tindriem els contenidors escarbats i els carrers que donen llàstima, perque jo no sé si el teu carrer estarà com el meu, pero es que, vamos, açò dona ja agonía.

I seguixc apuntant, que raciste no sóc, REALISTE es la paraula.
Odín
Festero casallero

EntradaAutor: Pometa » dt. nov. 14, 2006 1:49 pm

Hola a tots els del nou forum!. Está molt guay!

Aquest tema està en el punt de mira de tots el alberiquenys, perque ningú té que aguantar el tindre basura pels carrers.

Jo crec que tota esta colla de gent inmigrant no repeten res, en refereix als que escarben la basura i enbruten.

Segur que en un altre país si tu tires un paper a terra o qualsevol trellat, ja ni ha algú com per exemple un policia o guardia que te diu "arreplegau" o sino "multa". Dons açi podien fer algo semblant, es clar que aquestes normes servirien per a tots, pot ser que aquestos inmigrats que tan poc tenen, el poc que tingueren heu conservarien i al hora d´escarbar en la basura anirien més enconte.

Encara que la solució esta en mans de organizacions de caritas o socials per que tingeren un menjar decent.
Aunque ja dic que "els inmigrats van molt a la seua", pareix que tingen carta lliure per fer el que vulguen i mentres nosaltres procurem tindreu tot net ¿a ells que?.
En fi espere que ens façen cas i no tiren més basura en terra. Jo per la meua part mantindre neta la ciutat.

Un salut a tots.
Pometa
No sap on es clava

Entrades: 15
Membre des de: ds. nov. 11, 2006 7:03 pm

EntradaAutor: pepa » dc. nov. 15, 2006 1:11 am

m'agradaria saber quants dels vostres pares, avis o inclús, pot ser fins i tot vosaltres mateix, treballaren o serviren a Alemanya, França, Suïssa... sembla que la història s'ha tornat a oblidar...
pepa
Consumidor de mona

Entrades: 95
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 12:32 am

EntradaAutor: Odín » dc. nov. 15, 2006 2:07 am

pepa ha escrit:m'agradaria saber quants dels vostres pares, avis o inclús, pot ser fins i tot vosaltres mateix, treballaren o serviren a Alemanya, França, Suïssa... sembla que la història s'ha tornat a oblidar...

Qué?
Te aconselle a que tornes a llegir els anterior mensages, fes el favor.
Crec que t'has equivocat al llegir, pepa, ja que así ningú està criticant que els moros imigren al nostre país (eixe ja es un altre tema més que discutit), lo que estém dient, es que ja que no els prohibím que s'alimenten de les sobres d'un supermercat als contenidors, damunt, deixen els carrers fets un asco, ple de cartons, plàstics, papers, etc... se els avisà de que no feren eixa escampà i damunt, encara els chuleaben amb insults i burles... et creus que açò es permitible? Jo pense que no.

Un salút.
Odín
Festero casallero

EntradaAutor: red » dc. nov. 15, 2006 10:25 pm

De totes formes,no pòts pensar en aquestes persones com a paràsits,no creus?
No son persones? :shock:
red
Campió de Xamelo

Entrades: 893
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 2:58 am
Ubicació: Molt a dins del meu mon interior...

Següent

Torna a: Millorar Alberic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant