Nou estadi del Valéncia

Resultats esportius, instalacions, comentaris de la jornada,...

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

EntradaAutor: fusterià » dg. nov. 19, 2006 4:48 pm

Tranquil, que jo amb el Camp Nou ja estic content i no hem fa falta una super obra faraonica.
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: Nuestra Señera » dg. nov. 19, 2006 6:52 pm

el que faltaba ha escrit:El nou estadi, ¿no es per al VALENCIA S.A.? ¿Teniu accions? :?:

El nou estadi del València és el somni de milers d´aficionats i ciutadans valencians!!! No és prou això? Més que les cues o embotellaments que es formen en Mestalla, la falta d´apacrcaments, la falta de seients i que la nostra ciutat puga albergar esdeveniments tan importants com una final de Champions League, un campionat del món de atletisme o qualsevol altre d´interés per a tots els valencians.
Hasta la muerte Valencia te amare; hasta la muerte Valencia te seguiré, eres mi vida y eres mi gloria, llevame al cielo con la victoria!!!!
Nuestra Señera
Alberiqueny xarrador

Entrades: 153
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 12:07 pm
Ubicació: Alberic, València, Espanya

EntradaAutor: el que faltaba » dl. nov. 20, 2006 7:09 pm

Nuestra Señera ha escrit:
el que faltaba ha escrit:El nou estadi, ¿no es per al VALENCIA S.A.? ¿Teniu accions? :?:

El nou estadi del València és el somni de milers d´aficionats i ciutadans valencians!!! No és prou això? Més que les cues o embotellaments que es formen en Mestalla, la falta d´apacrcaments, la falta de seients i que la nostra ciutat puga albergar esdeveniments tan importants com una final de Champions League, un campionat del món de atletisme o qualsevol altre d´interés per a tots els valencians.

Vaja somnis, desde luego a mi no em representen un grup de millonaris estrangers (la majoria),
Alberic 3- Torrent 0
Seviila 3 -Valencia 0

Aupa el equip d'alevins d'Alberic.
el que faltaba
Consumidor d'encisam

Entrades: 282
Membre des de: ds. nov. 11, 2006 7:31 pm
Ubicació: Alberic

EntradaAutor: Odín » dl. nov. 20, 2006 9:37 pm

el que faltaba ha escrit:

Vaja somnis, desde luego a mi no em representen un grup de millonaris estrangers (la majoria),
Alberic 3- Torrent 0
Seviila 3 -Valencia 0

Llevant 0 - Patético de Madrid 3 :cry:
Odín
Festero casallero

Entrades: 214
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 1:43 pm

EntradaAutor: Nuestra Señera » dt. nov. 21, 2006 2:46 pm

Alberic 3- Torrent 0
Seviila 3 -Valencia 0

Veus, no tens ni punyetera idea del que pot significar un equip de futbol a moltes persones, un escut, uns colors... més que un sentiment... Però vaja que t´ha d´explicar a tu...

Au.
Hasta la muerte Valencia te amare; hasta la muerte Valencia te seguiré, eres mi vida y eres mi gloria, llevame al cielo con la victoria!!!!
Nuestra Señera
Alberiqueny xarrador

EntradaAutor: Odín » dt. nov. 21, 2006 2:48 pm

Alberic 3- Torrent 0
Seviila 3 -Valencia 0

Veus, no tens ni punyetera idea del que pot significar un equip de futbol a moltes persones, un escut, uns colors... més que un sentiment... Però vaja que t´ha d´explicar a tu...

Au.

Jajajajajaja!

Qué? Estàs rabioset de que perguera el valencia eh? :lol:
Odín
Festero casallero

EntradaAutor: el que faltaba » dt. nov. 21, 2006 9:21 pm

SEÑERA DIGUÉ

Au.

Desgraciadament per avosaltres, si se que significa, lo mes gran , la major ilussió, que el Joaquin marque gol en una final, el no va mas, (pero si l'any que ve esta en el madrit, entoces sera un traidor), Vore un partit de champions "el sumum".... O siga, PATETIC.

¡¡¡¡¡ AUPA ALEVINS D'ALBERIC CD" !!!!!
el que faltaba
Consumidor d'encisam

EntradaAutor: Odín » dc. nov. 22, 2006 12:54 am

El futbol: esport o negoci?

Les dos coses.
Odín
Festero casallero

EntradaAutor: Nuestra Señera » dc. nov. 22, 2006 5:10 pm

el que faltaba ha escrit:Vore un partit de champions "el sumum".... O siga, PATETIC.

¡¡¡¡¡ AUPA ALEVINS D'ALBERIC CD" !!!!!

Val la pena que ho deixem estar perque... "mae deu"...
Nuestra Señera
Alberiqueny xarrador

EntradaAutor: KarKaMaL » ds. des. 02, 2006 1:29 am

No es pot directament contestar a un comentari així que en comenté dos

Fusterià... no calen obres faraòniques si ho comparem al nou camp. Un camp magnífic fet a l'any ciquanta i pico que ni de broma és faraònic... és gran per que fa falta ... Que cínic eres...

I al feixista del apodo en anglés (llengua feixista utilitzada entre d'altres per anglesos i nordamericans ... però sona més way! al igual que sex maxhine!)... tanca'm el fil,... banneja'm o fes el que et done la gana ... eres la expressió màxima del feixisme més radical... per dir catalinos esgarramantes vols tancar el fil, per al meu parer s'ha faltat el respecte als valencianistes... quan hi han fils més calents i eixos fils estan calents amb el que a TU t'agrada... vaja castanya de moderador...

Un i l'altre no soporteu que la ciutat de valència li faça ombra a barcelona gràcies al PP. Tot el que fa el valència us sembla una gràcia política del PP, com si a barcelona no li feren gracies al FC Barcelona!! sou de por...
KarKaMaL
Alberiqueny xarrador

Entrades: 177
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 12:48 pm

EntradaAutor: el que faltaba » dl. des. 04, 2006 3:22 pm

ALBERIC 4
ALACUAS 0
el que faltaba
Consumidor d'encisam

EntradaAutor: fusterià » dl. des. 04, 2006 3:33 pm

Karkamal, al Barcelona i li poden fer el que els done la gana, però jo ací a defendre el meu. Rabia cap al València? 0. No tinc cap ràbia cap a un club tan espanyol com és; no obstant preferisc a que guanye ell després del barça, el meu club. A més per a mi el futbol no és política.

I en aixo de què no podem soportar que València li faja sombra a Barcelona... dos coses:

1- No sé en que li fa sombra.
2- Per mi que fora la millor ciutat del món.
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: Odín » dl. des. 04, 2006 4:38 pm

No desvieu el tema.
Odín
Festero casallero

EntradaAutor: KarKaMaL » dl. des. 04, 2006 11:52 pm

fusterià ha escrit:Tranquil, que jo amb el Camp Nou ja estic content i no hem fa falta una super obra faraonica.

El nou estadi del valència es faraònic i el teu nou camp no és faraònic... ara resulta que no t'agrada perque dius que el valència és un club espanyol... qui és el qui és un poc raret?
KarKaMaL
Alberiqueny xarrador

Entrades: 177
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 12:48 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Esports

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant