"aquellos maravillosos años"

Resultats esportius, instalacions, comentaris de la jornada,...

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

"aquellos maravillosos años"

EntradaAutor: j. martorell » dv. des. 15, 2006 12:31 pm

Recordeu aquells temps en que alberic gaudia d´una agenda deportiva decent per a un poble de les caracteristiques del nostre?
Donava goig passar per la muntanyeta i vore a la nombrossa colla del club d´atletisme, o les bicicletes del club de ciclisme o el club de patinatge, o el d´hoquei o el de boleibol, o les motos en el camp de cros o els del tennis... menys mal q algunes persones es preocupen de que almenys perduren aquestes coses encara que no siga al nivell de fa uns anys.
Ara l´unic q podem trobar es l´escola de futbol, la lliga de futbet, q mes q aixo pareix la lliga de les estreles estrellaes i poca cosa mes.
j. martorell
No sap on es clava

Entrades: 13
Membre des de: dv. des. 15, 2006 10:13 am
Ubicació: jo no ho se, i tu?

EntradaAutor: Tirant lo Blanch » dv. des. 15, 2006 12:43 pm

jo abans jugava al futbol fins que em vaig adonar de que jo no valia pa això, que l'esport no era el meu fort, per lo menys el futbol, però recorde quant anavem a fugar fora, que la majoria dels camps de futbol estaven en recintes tancats, on es trobaven les pistes de tenis, de frontò, pistes de futbet, pista d'atyletisme.......... i amb il·luminació per a quant es fera de nit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
q luxe no?????????????
pues no es tant de luxe, la majoría dels pobles ho tenen així. Mireu el pobles veíns nostres i a més molt més xicotets, mireu Massalavés, mireu Benimuslem................

En Alberic si vols jugar a tenis has danar a un puesto, si vols jugar a futbol a un altre, si vols jugar a futbet a un altre............

Jo crec que una bona manera de fomentar l'esport al poble es unint-ho tot, així la gent que va a veure diferents esports s'ajunta tota al mateix lloc i dona la sensació que hi ha molta més gens

Baix el meu punt de vista, l'esport es molt important per a l'educació dels més menuts, on s'aprenen molts valors i normes per a la vida
que t'ha paregut...?? Morrut!!!!!!!!
Tirant lo Blanch
Amant de la muntanyeta

Entrades: 130
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 5:39 pm
Ubicació: Alberich

Cuant antes millor

EntradaAutor: NAT » ds. gen. 13, 2007 2:05 am

Si els jovens desidiren deixar les maquinetes no tindrien ningun lloc on poder practicar diferents esports.
A banda dels pares als colegis es deuen de fomentar els esports a la fi de les clases o per la vespra.
Caminem cap una societat violenta,insociable i un capitalisme devoraor.
NAT
Boig de la mona

Entrades: 735
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 1:01 am
Ubicació: Dins del País Valencià,entre Pinto i Valdemoro

Torna a: Esports

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant