Ande andan los sindicatos

Opinions polítiques, política local, comarcal, estatal...

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

Ande andan los sindicatos

EntradaAutor: KarKaMaL » ds. maig 30, 2009 12:29 am

Espanya 4 milions de parats, com el barça campió d'Europa d'atur amb una taxa pel 20%
Alemanya 3.55 milions de parats quasi ens guanyen... el que pasa es que es un població de 65 milions de persones... el 8.5%... ui!
Regne unit ... 3 milions de parats sobre 60 milions de persones....

A més a més en aquesta recessió el país que menys ha caigut en PIB es França...

Algú em pot dir per favor perque en França, a banda de perque el gobern es de dretes, li fan vagues.

Per que no les fan a Espanya? de cada dos llocs de treball que es perden a Europa un es de Espanya... i jo pregunte... on estan els sindicats... es que son un poquet sectaris?
KarKaMaL
Alberiqueny xarrador

Entrades: 177
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 12:48 pm
Ubicació: Alberic

Re: Ande andan los sindicatos

EntradaAutor: Jo mateix » ds. maig 30, 2009 12:57 am

KarKaMaL ha escrit:Espanya 4 milions de parats, com el barça campió d'Europa d'atur amb una taxa pel 20%
Alemanya 3.55 milions de parats quasi ens guanyen... el que pasa es que es un població de 65 milions de persones... el 8.5%... ui!
Regne unit ... 3 milions de parats sobre 60 milions de persones....

A més a més en aquesta recessió el país que menys ha caigut en PIB es França...

Algú em pot dir per favor perque en França, a banda de perque el gobern es de dretes, li fan vagues.

Per que no les fan a Espanya? de cada dos llocs de treball que es perden a Europa un es de Espanya... i jo pregunte... on estan els sindicats... es que son un poquet sectaris?

Amic Karkamal, una pregunta, ¿on creus que estàn les causes? L'actual govern no et negue que tinga moltissima responsabilitat en l'assumpte, pero ¿creus que si estiguera el PP al Govern d'Espanya la crisis no s'haguera produit? Analitzem el teme amb rigurositat, que ni tu has nascut ahír ni jo tampoc. L'economía de la rajola s'havía convertit en un castell en l'aire fa molts anys, i les empreses autòctones anant-se'n a la Xina, no crec que ho hagen fet des del 2004 fins a hui... Ni França ni Alemanya tenien una economia tan vulnerable com la nostra a priori, amb més sector primari productiu que nosaltres, per aixó la peteixen menys, ací tot era construcció, construcció salvatge i més contrucció, i des de fa més de una dècada. A on anavem per eixe camí??? Jo crec que a on estem.
Els sindicats crec que es senten escoltats pel Govern, de totes les maneres jo no crec masa en els sindicats, ja que els sindicalistes que conec no més fan que xuplar del pot i defensen no més als que ells volen i està clar que amb el PSOE xuplen més que amb el PP, i els xics, son agraits...

Tot un plaer constrastar idees amb tú, base del feed-back que comporta l'enriquiment intel·lectual. Un abraç.
La extrema derecha y la extrema izquierda son dos caras de la misma moneda.
Jo mateix
Amant de la muntanyeta

Entrades: 140
Membre des de: ds. nov. 11, 2006 10:58 pm

EntradaAutor: KarKaMaL » ds. maig 30, 2009 11:11 pm

Doncs ahi esta l'assumpte, mane el PP o el PSOE la situació des de el meu parer no seria molt més diferent.
Des del PSOE s'ha criticat el model productiu... sis anys després quan pega el pet no és el moment de tirar-li la culpa al PP, perque el model no ha canviat gens amb el pp o psoe... Poderoso caballero es don dinero... i com en eixe moment qui tenia els diners era las construcció el psoe no ha fet més que seguir-li el rollo....
Be... pero la meua qüestió no era refereent a qui ho fa millor o pitjor. No, el que dic es que França es la primera economia d'europa en creixement i menys atur.... espanya té l meitat de l'atur que es genera a tota europa!!! i en son 24!!!... com potser que en França monten vagues seguit seguit i a espanya no en fan ni una? No creus que si manara marianico li'n haurien fet ja varies?

El que critique es que els sindicats pel que volen si que hi estan actius... en espanya son totalment sectaris i partidistes... i si no com t'explique que estem en la recessió i xifra de paro més alta des de que el mon es món i no fan cap vaga ni mobilització?

Només per reflexionar....
KarKaMaL
Alberiqueny xarrador

Entrades: 177
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 12:48 pm

EntradaAutor: Jo mateix » dg. maig 31, 2009 12:58 pm

Ok Karkamal, disculpa pel desviament del tema, torne a la pregunta amb la qual obris este fil... Anda andaràn los sindicatos?

Jo, he estat quatre anys sindicat en Ce Ce O O i els ha enviat a pasturar, m'he borrat, tal qual, perque me donat compte que sempre han estat al costat de l'arbre que més calenta xuplant del pot. Conec molt bé als de UGT i son igualets. Tots junts no son de fiar al meu pareixer.

Els sindicalistes que he conegut son quatre barbuts en pinta de desmallats arrovellats, que s'els ompli la boca parlant de la classe obrera però després son uns clasistes de molt de cuidao que no més miren pels seus propis interesos personals econòmics i els dels seus amics. Normalment son personajillos, que com deia Hannibal Lecter en "El silencio de los corderos": "sólo les separa una generación entre el despacho y el olor a establo". Tal como ha posat algú en el bloc de Garden...

Per ami els sindicats i les sindicalistes pròxims al treballador son una mentira institucionalitzada, és lo que puc dir amb coneixement de causa.

En la situació actual, ni estàn ni s'els espera. Estàn mimaets pel Govern. No li convé al lobby.
La extrema derecha y la extrema izquierda son dos caras de la misma moneda.
Jo mateix
Amant de la muntanyeta

Entrades: 140
Membre des de: ds. nov. 11, 2006 10:58 pm

Torna a: Política

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant